کد خبر : 265167 تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

 دندانپزشکی دیجیتال در تهران

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دندانپزشکی، دندانپزشکی دیجیتال کاربرد گسترده‌ای در درمان ها داشته و جایگزین مناسبی برای درمان سنتی است. به منظور کاهش خطاهای احتمالی در درمان سنتی راه‌حل‌های پیشرفته‌ای به کمک دندانپزشکی دیجیتال ارائه می شود. در این حوزه کامپیوتر و ابزار دیجیتال جایگزین بسیاری از موارد دستی می‌گردد. استفاده از تجهیزات …

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دندانپزشکی، دندانپزشکی دیجیتال کاربرد گسترده‌ای در درمان ها داشته و جایگزین مناسبی برای درمان سنتی است. به منظور کاهش خطاهای احتمالی در درمان سنتی راه‌حل‌های پیشرفته‌ای به کمک دندانپزشکی دیجیتال ارائه می شود. در این حوزه کامپیوتر و ابزار دیجیتال جایگزین بسیاری از موارد دستی می‌گردد. استفاده از تجهیزات دیجیتال می‌تواند نقش بسزایی در درمان بیماران ایفا نماید. به کمک این ابزار می‌توان دندان ها و مشکلات آن‌ها را به صورت سه بعدی به بیماران نمایش داد و در نتیجه می‌توان برای انجام بهترین درمان موافقت بیمار را جلب کرد.

 دندانپزشکی دیجیتال در تهران

بی حسی به وسیله سیستم دیجیتال تزریق، با دقت و سرعت بالاتری صورت می‌گیرد و کمترین میزان درد و ناراحتی را برای بیمار به دنبال دارد. در این روش تنها دندان مورد نظر بی حس شده و علاوه بر بدون درد بودن ، دیگر از بی حس شدن بخشی از صورت خبری نیست.

 دندانپزشکی دیجیتال در تهران

در ایمپلنت دیجیتال ، می‌توان در اکثر موارد به کمک کامپیوتر و اسکنرهای داخل دهانی، بدون جراحی و بصورت فلپ لس یا پانچ با کمترین درد و خونریزی ،فیکسچر را درون استخوان گذاشت و در مواقع ضروری می‌توان در همان جلسه روکش موقت هم روی ان نصب کرد.

 دندانپزشکی دیجیتال در تهران

در روکش ها و پروتزهای دندانی، تقریبا قالب گیری حذف شده و اسکن سه بعدی برای لابراتوارهای مخصوص دیجیتال فرستاده می‌شود ، و با دستگاه‌های سی ان سی مخصوص و با پرینترهای سه بعدی روکش‌های بسیار دقیقی که تقریبا احتیاج به تغییرات ندارند تحویل داده می‌شود.

از جمله خدماتی که در این حوزه ارائه می‌گردد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱- ایمپلنت دیجیتال
۲- پروتز دیجیتال
۳- ترمیم و زیبایی دیجیتال
۴- درمان ریشه دیجیتال
۵- جراحی های زیبایی دیجیتال
۶-ونیرهای کامپوزیتی و لامینیتهای پرسلن دیجیتال همراه با طراحی لبخند زیبا قبل از تراش
۷- بریج های FRC دیجیتال

وب سایت دکتر حسینی https://drhoseyni.com

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار پزشکی ، ریپوتاژ ، مجله خبری بازدید 745 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php