کد خبر : 194112 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

دستور کشتن دختر خواننده ایرانی توسط داعشی ها

گروه تروریستی داعش از زمان ظهورش انسان های بی گناه زیادی را قربانی کرده است. این گروه وحشی افراد زیادی را سر بریدند آثار تاریخی را ویران کردند و شعار ساختن دولت اسلامی را پس از آنکه همه‌ی مسلمانان را کافر اعلام کردند بر زبان آوردند. افکارهمه ی گروه های …

گروه تروریستی داعش از زمان ظهورش انسان های بی گناه زیادی را قربانی کرده است. این گروه وحشی افراد زیادی را سر بریدند آثار تاریخی را ویران کردند و شعار ساختن دولت اسلامی را پس از آنکه همه‌ی مسلمانان را کافر اعلام کردند بر زبان آوردند. افکارهمه ی گروه های انسان دوستانه و طبیعتا انسان های صلح طلب برعلیه این گروه تروریستی است. دراین میان عده‌ی زیادی هم عملاً به مبارزه با این گروه می‌پردازند. موفقیت های این افراد باعث وارد شدن نامشان به فهرست سیا ه داعش شده و مورد تهدید قرارمی گیرند. یکی از این اشخاص هالی لوو خواننده کردی است. اوبه خاط انتشار دو ویدئو موزیک به نام های RISK IT ALL و REVOLUTION که بیش از یک ونیم و ۴ میلیون بازدید کننده بر روی یوتیوب داشته این‌چنین مورد بغض و نفرت این گروه قرارگرفته است. به نظرمی رسد که او می‌خواهد یکی از کسانی باشد که به حیات داعش پایان می‌دهند زیرا هیچ کدام از تهدیدات داعش او را از ادامه ی راهش منصرف نکرده است.

دستور کشتن دختر خواننده ایرانی توسط داعشی ها

چرا هالی لوو علیه داعش است

این دختر بعد از دیدار با پیشمرگه های کرد تصمیم گرفته است که در خدمت مقاومت مرد کرد باشد.

هالی لوو را بیشتر بشناسیم

نام اصلی او هلن عبدالله است او فرزند مهاجرانی است که از کردستان عراق به ایران آمده بودند اما او به عنوان پناهنده در کشورهای ترکیه و بعد فنلاند زندگی کرده است. هالی اکنون بیست و پنج ساله است و در لس آنجلس زندگی می‌کند.

دستور کشتن دختر خواننده ایرانی توسط داعشی ها

دستور کشتن دختر خواننده ایرانی توسط داعشی ها

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی ، مجله خبری بازدید 566 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php