کد خبر : 38173 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶

در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟

ششمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۰:‌۴۰ دقیقه آغاز شد و ‌‌به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ هفتم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت. به گزارش میهن فال به نقل از تابناک، …

ششمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۰:‌۴۰ دقیقه آغاز شد و ‌‌به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ هفتم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش میهن فال به نقل از تابناک، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه پخش و قرعه‌کشی هفته پیش انجام شد؛ افزون بر این که ‌فردوسی‌پور در این برنامه در مورد بازگشت خلعتبری به پرسپولیس به تفصیل سخن گفت. مهمان ویژه این برنامه سردار آزمون بازیکن روبین کازان بود.

هوشنگ نصیرزاده کار‌شناس داوری مهمان این هفته برنامه نود، بر این باور بود که در بازی پرسپولیس و فولاد گل اول قرمزها آفساید بود ، در ضمن در بازی استقلال خوزستان و استقلال یک پنالتی بسود استقلال گرفته نشد .

بالا گرفتن بحث انتقال خلعتبری به پرسپولیس

بحث جنجالی قسمت اول برنامه نود اختصاص به حاشیه های انتقال خلعتبری به پرسپولیس داشت.

دیشب در برنامه نود یک بار دیگر عادل فردوسی پور این موضوع را زیر ذره بین برد و با روی خط آوردن سعید شیرینی و میرشاد ماجدی این بحث را به چالشی جدی کشاند هر چند هوشنگ نصیرزاده کار‌شناس برنامه انتقال خلعتبری را طبق قانون فیفا قانونی دانست .

بحث میرشاد ماجدی این بود که چرا پس از فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان آنها دوباره درخواست آی تی سی داده اند.در ادامه ماجدی در این باره حرف زد و گفت:«من دوست دارم شفاف حرف بزنم.ای کاش زمان دیگری و قبل از دربی بود.من ابتدا تبریک می گویم به خود خلعتبری که حاضر نشد در لیگ جعلی امارات بازی کند اما ابهامات زیادی در پیوستن او به پرسپولیس وجود دارد.قرارداد ایشان در تاریخ اول جولای 2013 با عجمان ثبت شده است و خودش گفته بود دوساله است اما در سایت فیفا چیز دیگری ثبت شده است.در ادامه عنوان شده بود که او قراردادش در روز هشت جولای فسخ شده است حالا سوالی که من دارم این است که چرا پس از فسخ قرارداد دوباره عجمانی ها در تاریخ یازدهم جولای درخواست آی تی سی داده اند.

در ادامه فردوسی پور حرف میرشاد ماجدی را قطع کرد و گفت:«البته برای استقلال هم از این کارها کرده اند.شما هر وقت اراده کرده اید روز بازی تان را تغییر داده اید.اتفاقی که به ضرر شما تمام شده است،چون هر وقت این کار را کرده اید استقلال بازی هایش را باخته است.

پس از این اظهار نظرها دکتر شیرازی رییس هیات فوتبال تهران هم روی خط آمد و گفت:«من فکسی که عجمانی ها زده بودند را دیدم و مشکلی وجود نداشت. پس از این اظهار نظر شیرینی سرپرست پرسپولیسی ها هم روی خط آمد و در این باره توضیحاتی را داد:«من یک سوال دارم آقای فردوسی پور؟شما می خواهید خلعتبری برای ما بازی کند یا نه؟

باشگاه عجمان برای صدور آی تی سی خلعتبری شرط گذاشته بود.این یک چیز طبیعی است.آنها از خلعتبری تعهد گرفته بودند.چرا شما عادت دارید همه چیز را خودتان ببرید و خودتان هم بدوزید؟یک ورزشکار وقتی با نماینده ای از رژیم صهیونیستی بازی نمی کند به او پاداش می دهند.باید به خاطر این کار از خلعتبری تشکر کنیم.او به ایران و به خلیج فارس عرق داشت که در لیگ جعلی امارات بازی نکرد.یک چیز دیگر هم بگویم.آقایانی که دم از قانون می زنید،چرا سال گذشته که سقف قرارداد ها 600 میلیون تومان بود به یکی از بازیکنان خود یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پرداخت کردید؟

گزارشی از امید و محسن رفت و برگشت!

در جریان برنامه نود گزارشی از محسن خلیلی و امیدرضا روانخواه بازیکنان پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال پخش شد و این دو بازیکن در خصوص گل های که وارد دروازه تیم رقیب کرده بودند صحبت کردند. خلیلی و روانخواه به دلیل گلزنی های پیاپی در شهرآورد نزد هواداران لقب رفت و برگشت گرفته بودند.

حاضر نبودم تا یک دلار هم به عجمانی ها بدهم !

جالب این که رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان(تیم قبلی خلعتبری) هم روی خط آمد و گفت:«من خیلی خلاصه حرف می زنم،بنده احترام خاصی برای شخص خلعتبری قائلم و کارش را تحسین می کنم اما باید بگویم که رضایت نامه او را من صادر کردم.آقایان،کاری را که کرده اید منتش را سر خلیج فارس نگذارید.خلعتبری اگر در لیگ امارات بازی نمی کرد در نهایت یک سال محروم می شد،اما می توانستیم به او هم همان پولی را بدهیم که به کشتی گیران و بقیه ورزشکاران می دهیم.آقایان خلیج فارس را فروخته اند و مدام می گویند خلیج فارس.بنده شخصا حاضر نبودم تا یک دلار هم به عجمانی ها بدهم.همین الان هم ایران می تواند به فیفا شکایت کند که چرا اماراتی ها این نام جعلی را برای لیگ شان انتخاب کرده اند.

شباهت آزمون با واکاشی زاما شخصیت کارتونی!

در قسمتی از برنامه ، عادل با نشان دادن عکس شخصیت کارتونی به مقایسه آزمون با کارتون واکاشی زاما سردار اشاره کرد!

آزمون بازیکن ایرانی تیم روبین کازان روسیه دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود.او حرف هایش را این طور آغاز کرد:«سلام می کنم به همه گلستانی ها به خصوص اهالی شهر گنبد.»او که در بازی چند شب پیش کازان در لیگ اروپا موفق به گلزنی شد به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

سردار آزمون درباره نحوه لژیونر شدنش گفت: یک تورنمنت در روسیه برگزار شد که من درآن مسابقات با 7 گل آقای گل شدم. در آن زمان مسئولان روبین کازان من را دیدند و با من صحبت کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: بعضی از مسئولان تیم اینتر هم بازی های من را دیدند اما چون با روبین کازان صحبت کرده بودم، در این تیم ماندم.

این بازیکن ایرانی حاضر در لیگ روسیه خاطر نشان کرد: الان 18 سال دارم. از قیافه من هم مشخص است که بچه ام. مدل موهایم هم به خاطر علاقه خاصی که به علی بابا داشتم اینگونه کردم.

وی همچنین افزود: الگوی من در ایران علی دایی است و معتقدم که قدر ایشان را نمی دانیم. از طرفی هم ارادتی به آقای قلعه نوئی دارم که مربی من بود.

سردار آزمون گفت: پرسپولیس من را می خواست و آقای رویانیان هم زحمت کشید تا من را جذب کند اما من روبین کازان را انتخاب کردم.

بازیکن تیم روبین کازان اظهار داشت: دوست دارم پرسپولیس بازی دربی را ببرد و فقط به خاطر علی دایی. اما من خودم طرفدار هیچ یک از این دو تیم نیستم.

وی در پایان اظهار کرد: دوست دارم در تیم ملی بازی کنم.امیدوارم کروش من را هم ببیند.دوست دارم در جام جهانی بازی کنم.

درگیری لفظی رویانیان و رحیمی

در ادامه رویانیان روی خط 90 آمد و مدیر عامل پرسپولیس با گله از رحیمی گفت: ما طبق قانون عمل کردیم ، آقایان دستشان به خلعتبری نرسید به هر طریقی مغلطه می کنند .

آی تی سی خلعتبری صبح روز سه شنبه صادر می شود و این مسئله در اختیار بنده و آقای رحیمی و هیچ کس دیگر نبوده و کاملا بر اساس قانون بوده است.

محمد رویانیان اظهار داشت: پیشکسوتان برنامه نود خیلی ناراحت بودند از اتفاقاتی که در برنامه امشب نود افتاده است. آقای رحیمی باید بداند که ما از عجمان خلعتبری را خریده ایم نه اینکه بخواهیم کسی را بفروشیم یا خلیج فارس را بفروشیم. دوما باید بدانیم که خلیج فارس را کسانی نگه داشتند که خیلی از ماها باارزش تر بودند.

رحیمی: ما هیچ مذاکره ای با تیم عجمان و خلعتبری نداشتیم و هیچ کسی با آنها از طرف ما مذاکره نکرده است و اصلا قرار نبوده به تیم عجمان یک میلیون دلار بدهیم چرا تهمت دروغ می زنید؟

رویانیان: آقای رحیمی به شما چه ربطی دارد که ما چقدر به عجمان داده ایم و یا به خلعتبری دادیم؟

رحیمی: به شما چه ربطی دارد که می گویید ما قرار بوده یک میلیون دلار به عجمان بدهیم؟

رویانیان: من یمک مازندرانی هستم و خلعتبری برای حل مشکلش با من صحبت کرد و ما نیز با تمام توان برای کمک کردن به او تلاش کردیم.

وی در ادامه افزود: من از خیلی وقت پیش ها بدنبال خلعتبری بودم. آقای رحیمی به کل باشگاه پرسپولیس و به شرافت ما توهین کرده است. آقای رحیمی از سوی هواداران سپاهان تحت فشار است.

رویانیان گفت: ما کارهایی کردیم که خلعتبری را ممنوع الخروج کنیم و در امارات وی را ممنوع الورود کنیم. اما دیدیم این بازیکن ضربه می خورد. آن زمان عجمان از ما 1200 دلار می خواست. بعدها هم خلعتبری از ما پول زیادی می خواست. اما بعد از انکه نام لیگ جعلی را روی این تیم گذاشتند خلعتبری خواست که به هر شکلی شده حتی رایگان به ایران بازگردد. عجمان هم 400 هزار دلار تخفیف داد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: 7 بازیکن در استقلال و سپاهان هستند که بالای یک میلیارد و هفتصد میلیون گرفته اند. من مثل آقای رحیمی نیستم که از پول کارگران شرکت فولاد در فوتبال خرج کنم.

اتهام رویانیان در خصوص قرارداد با کرانچار

مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات همتای خود در سپاهان واکنش تندی نشان داد.

علیرضا رحیمی در برنامه این هفته 90 در خصوص حضور خلعتبری در پرسپولیس اعلام کرد که قرمزها نباید به خاطر خریدن این بازیکن، سر خلیج فارس منت بگذارند.

این اظهارات رحیمی با واکنش تند محمد رویانیان مواجه شد.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: قرارداد ما با خلعتبری کاملا طبق قانون است. اقای رحیمی باید درست صحبت کند چراکه ما از ابتدا گفتیم این انتقال یک بحث فوتبالی است و بهتر است ایشان پای خلیج فارس را وسط نکشد.

وی افزود: خود آقایان با کرانچار قرارداد بستند چراکه در کرواسی ممنوع الکار شده بود. یک بازیکن استرالیایی هم به لیگ امارات دادند که نام جعلی لیگ خلیج ع ر ب ی دارد و با این لیگ همکاری کرده اند.

رویانیان با تاکید بر این نکته که رحیمی به کل خانواده پرسپولیس توهین کرده است، افزود: زمانی که ما مشغول مذاکره بودیم با عجمانی ها صحبت کردند که پول بیشتر برای جذب خلعتبری بدهند و حالا صحبت های دیگری بیان می کنند. ما یک ریال از پول بیت المال و دولت را برای این کار هزینه نکردیم و مثل سپاهان نیستیم که از پول کارگران کارخانه اش هزینه کنیم.

رویانیان در پایان در خصوص نتیجه دربی روز جمعه عنوان کرد: بازی را انشالله می بریم.

منبع: تابناک

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 358 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php