کد خبر : 172715 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

درختی شفابخش در هندوستان کشف شد + عکس

اخیرا در هند در ختی به نام Moringa کشف شده است که خواص معجزه آسایی دارد و در کوهپایه های هیمالیا رشد می کند. به گزارش میهن فال و به نقل از باشگاه خبرنگاران Moringa درختی با ارتفاع حدود ۱۰ الی ۱۵ متر است که در شرایط مناسب تا ۲۰ …

اخیرا در هند در ختی به نام Moringa کشف شده است که خواص معجزه آسایی دارد و در کوهپایه های هیمالیا رشد می کند.

درختی شفابخش در هندوستان کشف شد + عکس

به گزارش میهن فال و به نقل از باشگاه خبرنگاران Moringa درختی با ارتفاع حدود ۱۰ الی ۱۵ متر است که در شرایط مناسب تا ۲۰ سال عمر میکند. برخی افراد ۱تا ۵ متر از شاخه های درختان را به منظور جمع آوری برگ و میوه آن را قطع می کنند دهد.

تمام قسمت های این درخت خوراکی هستند و خواص درمانی آن در قسمت هایی ، از جمله برگ، گل، ریشه و دانه ها.ست این درخت به عنوان یک گیاه شفابخش برای اولین بار ۱۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، در پایان سال ۱۹۴۰ اثبات به اثبات رسید. دانشمندان هندی دریافتند این گیاه خواص ضد باکتریایی دارد. مطالعات متعدد نشان داده اند که این درخت می تواند بیش از ۳۰۰ بیماری را درمان کند و شامل بیش از ۹۰ نوع مواد مغذی است ۴۵ نوع آنتی اکسیدان است.

خواص و ویژگی های درخت
این درخت خواص بسیار قابل توجهی در زمینه مسایل بهداشتی دارد. ایمنی را بهبود می بخشد ، جریان خون را بهبود می بخشد، حفظ سطح قند خون، دارای خواص ضد التهابی، خواص ضد پیری، تقویت سلامت روانی، انرژی و غیره همچنین حاوی ترکیبات ضد سرطان است که به پیشگیری از سرطان را افزایش می دهد سلول ها از رشد و گسترش، این ترکیبات به ویژه در برابر سرطان موثر است. MORINGA کبد را نیز پاک خواهد کرد. یک واقعیت جالب است که وقتی دانه این درخت را ترک، آنها آب آلوده پاک. ثابت شده است که آنها دولت تار آب را کاهش می دهد و آن را از باکتری ها و خاک رس پاک می کند.

مزایای اصلی بهداشتی MORINGA که به صورت پنهان در برگ های آن قرار دارد.
۱۲۵٪ از مقدار روزانه کلسیم
۶۱٪ از مقدار روزانه منیزیم
۴۱٪ از مقدار روزانه پتاسیم
۷۱٪ از مقدار روزانه آهن
۲۷۲٪ از مقدار روزانه از ویتامین А
۲۲٪ از مقدار روزانه از ویتامین

درختی شفابخش در هندوستان کشف شد + عکس

تا به حال در هیچ سیاره غذایی نیست که همه ویژگی های مثبت گیاه را شامل شود.

MORINGA محصول کاملا سالم که نه تنها فراهم آوردن مواد مغذی است، بلکه باعث بهبود سلامت کلی می شود.

میوه های این درخت جوان بسیار ارزشمند است. آنها را می توان خام خورده که همان لوبیا سبز یا نخود فرنگی آماده می شود. میوه به طور کامل رشد کرده است، از سوی دیگر، سرخ شده خورده و طعم مثل بادام زمینی. میوه باید حدود ۴۰٪ از مواد تشکیل دهنده روغن استفاده می شود که برای تولید روغن پخت و پز، همچنین به عنوان روغن بن، که بسیار شبیه به روغن زیتون شناخته شده است.

برگ ها به عنوان سبزیجات در سالاد استفاده می شود. پوست MORINGA را می توان به عنوان یک لوسیون ضد آفتاب استفاده کرد گل،این درخت هم که غنی از پتاسیم و کلسیم هستند، می تواند به عنوان مواد غذایی استفاده می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، خواص ، فواید مواد غذایی بازدید 469 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php