کد خبر : 25626 تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

دختری که همسر آینده اش را با نقاشی پیشگویی کرد! +عکس

یک زن هنرمند آماتور که اهل انگلستان است 2 ماه قبل از آشنا شدن با مرد رویاهایش در یک سایت همسریابی تصویری از او را به تصویر کشید که پس از دیدن آن مرد از شبیه بودن او به نقاشی اش بسیار شوکه شد. “کول مایو” در سال 2009، و …

یک زن هنرمند آماتور که اهل انگلستان است 2 ماه قبل از آشنا شدن با مرد رویاهایش در یک سایت همسریابی تصویری از او را به تصویر کشید که پس از دیدن آن مرد از شبیه بودن او به نقاشی اش بسیار شوکه شد.

دختری که همسر آینده اش را با نقاشی پیشگویی کرد! +عکس

“کول مایو” در سال 2009، و وقتی که هنوز مجرد بود یک نقاشی رمانتیک از یک مرد بلند قامت با ریش های تیره رنگ کشید.
“کول” که در آن موقع 31 سال سن داشت زیاد در مورد آن نقاشی فکر نکرد و تنها آن را در گوشه ای از اتاق نشیمن رها کرد. کمی بعد او تصمیم به آشنا شدن با یک فرد مناسب گرفت و از طریق یک سایت همسریابی با فردی به نام مایکل گومن آشنا شد.
به نظر می رسید آنها تفاهم بسیاری باهم دارند و پس از 2 ماه تصمیم به ملاقات حضوری گرفتند. به محض آنکه کول چشمش به آن مرد افتاد از شباهت عجیب آن مرد به نقاشی اش در حیرت ماند.
از ترس آنکه شاید مایکل تصور کند از قبل او را می شناخته و پنهانی او را ردیابی کرده است نقاشی را از او پنهان کرد و تنها بعد از چند جلسه از آشنایی نقاشی را به مایکل نشان داد.

دختری که همسر آینده اش را با نقاشی پیشگویی کرد! +عکس

خوشبختانه اگرچه مایکل در وهله اول از این اتفاق گیج شده بود ولی بعد قست جالب این اتفاق را در نظر گرفته و هیچ فکر نامرتبطی نسبت به کول نداشت.
18 ماه پس از نخستین ملاقات آنها با یکدیگر ازدواج کردند و در حال حاضر آن نقاشی را به دیوار خانه شان آویخته اند و دوستانشان نام مایکل را “مرد در نقاشی” خطاب می کنند.
کول در این مورد می گوید: من هرگز تصور نمی کردم که می توانم همسر آینده ام را پیشگویی کنم و خودم به صورت معمول به این چیزها اعتقادی ندارم ولی احتمالا این دست سرنوشت بوده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی بازدید 485 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php