کد خبر : 562 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۹:۴۵

دانلود دیکشنری قدرتمند Oxford Dictionary 8th Edition 2010

Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010 نام پرفروش ترین فرهنگ لغت آموزنده پیشرفته می باشد که توسط آموزنده های انگلیسی و استادانشان پیشنهاد شده و بالغ بر ۳۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این مجموعه همراه یک کتاب و یک سی دی عرضه می شود. حقیقتا یک …

Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010 نام پرفروش ترین فرهنگ لغت آموزنده پیشرفته می باشد که توسط آموزنده های انگلیسی و استادانشان پیشنهاد شده و بالغ بر ۳۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این مجموعه همراه یک کتاب و یک سی دی عرضه می شود. حقیقتا یک شوق برای استفاده از این نرم افزار وجود دارد. دارای بیشترین اطلاعات آشنا با کاربر ، اطلاعات حساس و سایر اطلاعات برای آموزنده های انگلیسی از سطح ساده تا پیشرفته را دارا می باشد. این دیکشنری شامل جدیدترین لغات روز دنیا و همچنین دارای توضیحات بسیار شاد و جذب کننده می باشد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت فارس پاتوق دریافت نمایید.

دانلود دیکشنری قدرتمند Oxford Dictionary 8th Edition 2010

دانلود دیکشنری قدرتمند Oxford Dictionary 8th Edition 2010 توضیحات: پس از دانلود نرم افزار فایل iso را ابتدا با نرم افزار نرو یا سایر نرم افزارها رایت کرده وسپس بعد از نصب ، کرک را در پوشه ی نصب برنامه کپی نمایید.

دانلود دیکشنری قدرتمند Oxford Dictionary 8th Edition 2010پسورد فایل: www.downloadha.com

دانلود پارت ۱: Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲: Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳: Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴: Rapidshare Direct Link

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آشپزی و خانه داری بازدید 536 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php