کد خبر : 265265 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سایت سینما تی وی

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سایت سینما تی وی به گزارش سینما تی وی (دانلود جدیدترین فیلم ها ) : دوستداران فیلم و سریال که دوست دارید همیشه همه ی فیلم های جدید و پر مخاطب رو که تازه اکران شدن و پخششون شروع شده رو …

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سایت سینما تی وی

به گزارش سینما تی وی (دانلود جدیدترین فیلم ها ) : دوستداران فیلم و سریال که دوست دارید همیشه همه ی فیلم های جدید و پر مخاطب رو که تازه اکران شدن و پخششون شروع شده رو دانلود کنین و به راحتی با اعضای خانواده و تو جمع های دوستانه تماشا کنین، الان بهترین زمان برای این کاره.

آخه سایت ما که یکی از سایت های بسیار قدرتمند و با پرتابل جهانیه این کار رو برای شما آسون کرده تا بتواند به راحتی فیلم های مورد علاقه خودتون رو دانلود کنید و در زمان دلخواه با افراد مورد علاقتون تماشا کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما به دانلود تمامی فیلم ها و سریال های مورد علاقتون از جمله دانلود فیلم چشم و گوش بسته ، دانلود فصل دوم سریال عاشقانه منوچهر هادی و همچنین دانلود فیلم شنای پروانه بپردازید و از دنیای فیلم و سریال لذت بی نهایت رو احساس کنید و در این دریای بی کران خودتان را رها سازید.

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سایت سینما تی وی

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

این فیلم یکی از کار های بسیار زیبا با کارگردانی فرزاد موتمن و همچنین هنرنمایی امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی و … است که ۹۳ دقیقه مدت زمان طول فیلم است که با ژانری کمدی و جنایی طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خودش کرده است.

این فیلم داستان مردی را روایت می کند که توسط یک زن تبهکار کشته می شود و به خاطر این قتل دو فرد دیگر به اشتباه دستگیر می شوند که یکی از آن ها تنها صدای قتل را شنیده به این خاطر که نابینا است و دیگری تنها صحنه قتل را دیده به این خاطر که ناشنوا است. این دو فرد تنها یک روز وقت دارند که بی گناهی خود را اثبات کنند.

اگر شما هم به دانلود و تماشای این فیلم علاقه مند هستید پس سریعا این فیلم را از اینجا دانلود کنید : دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سایت سینما تی وی

دانلود فیلم شنای پروانه

فیلمی از زنی به نام پروانه (طناز طباطبایی) در حین شنا در استخر در فضای مجازی منتشر میشود. حالا هاشم شوهر پروانه (امیر آقایی) و برادرش حجت (جواد عزتی) به دنبال انتقام گرفتن از کسی که این فیلم را منتشر کرده هستند، اما …

این خلاصه مربوط به فیلم شنای پروانه می باشد که توسط محمد کارت کارگردانی شده و به اکران رسیده است و توانسته است سیمرغ هایی را نیز به خود اختصاص دهد.

این فیلم با ژانری اجتماعی یکی از فیلم هایی است که در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده و توانسته عنوان هایی را نیز به خود اختصاص دهد.

برای دانلود این فیلم زیبا به لینک روبرور مراجعه کنید: دانلود فیلم شنای پروانه

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سایت سینما تی وی

دانلود سریال عاشقانه فصل دوم

دانلود فصل دوم سریال عاشقانه ؛ نام سریالی جذاب و پر مخاطب به کارگردانی آقای منوچهر هادی می باشد که در واقع دنباله یا همان ادامه فصل اول سریال عاشقانه می باشد. این سریال پرطرفدار ژانر عاشقانه – خانوادگی – اجتماعی دارد و در سال 1398 برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. طبق احبار منتشر شده در دانلود سریال عاشقانه فصل دوم نیز مثل فصل اول آن تمامی بازیگران شاخص همچون محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، ساره بیات و حسین یاری در همان نقش های قبلی خود به هنرنمایی پرداخته اند. درباره حضور مهناز افشار در نقش گیسو که ابهاماتی وجود داشت منوچهر هادی در مضاحبه ای به این موضوع پرداخته است که در ادامه به آن می پردازیم. پیش بینی میشود دانلود سریال عاشقانه 2 همانند فصل قبلی آن که بسیار جذاب ، مهیج و پرطرفدار بود تمامی رکورد های شبکه نمایش خانگی را جا به جا کند.

همچنین برای دانلود بیش از 100 ها فیلم ایرانی به صورت کاملا رایگان – بدون سانسور و با لینک مستقیم به این لینک مراجعه کنید : دانلود رایگان فیلم ایرانی

5/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : اخبار سینما ، ریپوتاژ ، مجله خبری بازدید 1,298 بار
دیدگاهتان را بنویسید

mti در تاریخ 6 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

سلام. فیلم چشم گوش بسته پنج شنبه 11 اردیبهشت منتشر میشه .

دریـا در تاریخ 2 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

پس فیلم چشم و گوش بسته کی میاد ؟

css.php