کد خبر : 2356 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳

دانلود انیمیشن خمیری Shaun the Sheep قسمت اول

حجم تقریبی هر قسمت:50 مگابایت کیفیت:dvdrip فرمت:avi خلاصه: انسانی در کشور انگلستان دارای مزرعه ای با گله ای گوسفند می باشد که در بین این گله بره ای با هوش وجود دارد.سگ نگهبان هم که به عنوان دستیار صاحب مزرعه است نقش مهمی ایفا میکند. اتفاقات و صحنه های جذاب …

حجم تقریبی هر قسمت:50 مگابایت
کیفیت:dvdrip
فرمت:avi
خلاصه:
انسانی در کشور انگلستان دارای مزرعه ای با گله ای گوسفند می باشد که در بین این گله بره ای با هوش وجود دارد.سگ نگهبان هم که به عنوان دستیار صاحب مزرعه است نقش مهمی ایفا میکند. اتفاقات و صحنه های جذاب و خنده دار شما را تا پایان هر قسمت در جای خود میخکوب می کند.
خوک های شیطون و موزی نیز در حیاط کناری مزرعه حکم دشمن گله گوسفند را دارند و در واقع نقش منفی کارتون Shaun The Sheep هستند که ماجراهای جالبی را خلق میکنند. همیشه رهبر گله گوسفندان شائون ، بره باهوش و ماجراجو است. کلیه قسمت های این کارتون بی کلام می باشد و با موسیقی هیجان انگیر ماجرا توصیف می شود.

هر روز یک قسمت از این انیمیشن زیبا در سایت قرار میگیرد و اگر بازدید قابل قبول باشد بعد از پایان این مجموعه سریال انیمیشن های زیبایی در سایت میهن دانلود قرار خواهد گرفت.

دانلود انیمیشن خمیری Shaun the Sheep قسمت اول

دانلود انیمیشن خمیری Shaun the Sheep قسمت اول دانلود با حجم 50 مگابایت
دانلود انیمیشن خمیری Shaun the Sheep قسمت اول پسورد:www.mihandownload.com

,Shaun the Sheep, ,دانلود مستقیم انیمیشن Shaun the Sheep, ,دانلود انیمیشن Shaun the Sheep, ,دانلود انیمیشن Shaun the Sheep با لینک مستقیم, ,دانلود انیمیشن Shaun the Sheep با کیفیت بالا, ,دانلود انیمیشن Shaun the Sheep با حجم کم, ,دانلود رایگان انیمیشن Shaun the Sheep

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مدیا بازدید 186 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php