کد خبر : 136447 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۳۱

داستان کوتاه و جالب عشق منطقی

جوانی بود که عاشق دختری بود. دختر خیلی زیبا و زرق و برق دار نبود، اما برای این جوان همه چیز بود. جوان همیشه خواب دختر را می‌دید که باقی عمرش را با او سپری می‌کند. دوستان جوان به او می‌گفتند: «چرا اینقدر خواب او را می بینی وقتی نمی‌دانی …

داستان کوتاه و جالب عشق منطقی

جوانی بود که عاشق دختری بود. دختر خیلی زیبا و زرق و برق دار نبود، اما برای این جوان همه چیز بود. جوان همیشه خواب دختر را می‌دید که باقی عمرش را با او سپری می‌کند. دوستان جوان به او می‌گفتند: «چرا اینقدر خواب او را می بینی وقتی نمی‌دانی او اصلاً عاشق تو هست یا نه؟ اول احساست را به او بگو و ببین او تو را دوست دارد یا نه.»

جوان فکر می‌کرد دختر او را دوست دارد. دختر از اول می‌دانست که جوان عاشق اوست. یک روز که جوان به او پیشنهاد ازدواج داد، او رد کرد. دوستانش فکر کردند که او به هم خواهد ریخت و به مواد اعتیادآور روی خواهد آورد و زندگیش تباه خواهد شد. اما با تعجب دیدند که او اصلاً افسرده و غمگین نیست.

وقتی از او پرسیدند که چطور است که او غمگین نیست، او جواب داد: «چرا باید احساس بدی داشته باشم؟ من کسی را از دست دادم که هرگز عاشق من نبود و او کسی را از دست داده است که واقعاً عاشق او بود.»

به دست آوردن عشق واقعی سخت است. عشق یعنی خود را فدای دیگری کردن بدون هیچگونه چشم‌داشتی، و اگر فردی این را رد می‌کند، اوست که مهم‌ترین چیز در زندگی را از دست داده است. پس هرگز احساس افسردگی و دل‌شکستگی نداشته باشید.

نظر شما چیه ؟؟؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 372 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

احسان در تاریخ 25 تیر 1395 گفته : پاسخ دهید

هر کسی عشق نیست زمانم نمیشناسه ادم اول باید از نوع حس مطمعن بشه بعد طبق اون عمل کنه هم عشق یه طرفه هست هم دو طرفه هزار نوع داره با هرکی باشی چه زشت چه خوب تا ندونی باهاش چه جور رفتار کنی هر بلایی سرت میاد باید خوب باشی اما ساده هم دل ندی فدا کاری بی مورد ممنوع

علی در تاریخ 13 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

اون فرد عاشق نبوده چون عاشق به هیچی فکر نمیکنه فقط میخواد پیشش باشه اینا حرفه

... در تاریخ 28 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

ما لزوما نمیتونیم عاشق کسی باشیم که عاشقمونه که اگر اینطور باشه نمیشه اسمش رو عشق گذاشت

sahel در تاریخ 28 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

این روزا دیگه عشق واقعی پیدا نمیشه

مریم در تاریخ 29 بهمن 1393 گفته : پاسخ دهید

یعنی اگر خانمی عاشق شما باشه عشق نیست پس چی هست؟ فقط باید شما ها عاشق بشین؟عشق مقدس هست و زن و مرد نمی شناسد

css.php