کد خبر : 171864 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

خواننده شدن سپند امیرسلیمانی

با توجه به اینکه چند سالی است که بازیگران علاوه بر شغل بازیگری خود به مشاغل دیگری مانند خوانندگی روی می آورند، به تازگی سپند امیرسلیمانی با انتشار قطعه ای به جرگه خوانندگاه پیوست. در این مطلب از سایت میهن فال به جزئیات خبر خواننده شدن سپند امیرسلیمانی  پرداخته ایم. «سپند امیرسلیمانی» …

با توجه به اینکه چند سالی است که بازیگران علاوه بر شغل بازیگری خود به مشاغل دیگری مانند خوانندگی روی می آورند، به تازگی سپند امیرسلیمانی با انتشار قطعه ای به جرگه خوانندگاه پیوست. در این مطلب از سایت میهن فال به جزئیات خبر خواننده شدن سپند امیرسلیمانی  پرداخته ایم.

خواننده شدن سپند امیرسلیمانی

«سپند امیرسلیمانی» بازیگر تئاتر و تلویزیون نخستین قطعه‌ی رسمی و مستقل با صدای خود را منتشر و از تصمیم برای حضور جدی خود در بازار موسیقی خبر داد.

به گزارش ایران مطلب به نقل از موسیقی ایرانیان، این هنرمند جوان که پدر و خواهرش نیز هنرمندان سرشناسی هستند، مشغول تولید آلبومی با حضور چهره‌های شناخته شده‌ی موسیقی است. این آلبوم در مرحله انتخاب شعر قرار دارد و به زودی اطلاعات بیشتری درباره آن از «موسیقی ما» منتشر خواهد شد. «علی اوجی» تهیه‌کننده‌ی نخستین آلبوم امیرسلیمانی خواهد بود.

سپند امیرسلیمانی بهمن ماه سال گذشته با همراهی «علی اوجی» قطعه «دل بده» را به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد «مرتضی احمدی» بازخوانی کرده بود.

قطعه «شب پاییز» با صدای «سپند امیرسلیمانی»، ترانه «هانیه ترکمان»، ملودی «رضا سورتیجی» و تنظیم «بهنام رهنما» را  بشنوید. «محمد خرمی‌نژاد» این قطعه را میکس و مسترینگ کرده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : دنیای موسیقی ، مجله خبری بازدید 503 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php