کد خبر : 6576 تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵

حمله ایرانی ها به سایت ناسا

به یزدان که گر ما خرد داشتیم / کجا این سر انجام بد داشتیم عده ای از مردم ما شایعه پایان دنیا را باور کرده بودند، ما و بسیاری دیگر از سایتها و رسانه ها برایشان مستندات ارائه کردیم. شایعه دیگری آوردند که ناسا پایان دنیا را اعلام کرده و …

حمله ایرانی ها به سایت ناسا

به یزدان که گر ما خرد داشتیم / کجا این سر انجام بد داشتیم

عده ای از مردم ما شایعه پایان دنیا را باور کرده بودند، ما و بسیاری دیگر از سایتها و رسانه ها برایشان مستندات ارائه کردیم. شایعه دیگری آوردند که ناسا پایان دنیا را اعلام کرده و حتی در شایعه خودشان لینک مقاله ناسا هم بود و متاسفانه به علت سواد کم یا کم حوصلگی رایج که همه ی ماها داریم حتی خلاصه آن مقاله را نخواندند! در مقالات متعدد از ناسا اعلام شده که 21 دسامبر یک روز معمولی مثل همه روزهاست. اما نرود میخ اهنین در سنگ! و باز به گوش های سیمانی و کله های گچی برخی فرو نرفت! تا اینجا شاید خیلی مهم نباشد!
و حال که امروز صبح دوباره آفتاب را دیده اند به پیج ناسا هجوم آورده اند و ناسزاهایشان با رکیک ترین شکل ممکن و به 30 زبان بین المللی به آنها نثار میکنند!!! حالا یا به جد یا از سر تفریح!
جابب تر ان است که عده ای ساندیس خور هم همرنگ جماعت شده اند و دارند برای مقاصد خود تبلیغ میکنند و موج رو به دنبال خود میکشانند!
این است نشانه ی هزاران سال تمدن نژاد اریایی؟؟
عده ای معتقد هستند که ایرانی ها دارند شادی میکنند! تفریح میکنند ملت طنازی هستیم و حالا این بار قرعه به نام ناسا افتاده! نظر شما چیست؟ گیرم که همه ی انها هم میدانند ناسا چنین چیزی نگفته ایا فحش خوارمادر دادن هم در صفحه ای بین المللی و علمی که بیش از یک میلون نفر عضو دارد شوخی به حساب میاد؟

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز بازدید 509 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php