کد خبر : 168998 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

حضور ستاره فوتبال با دمپایی در برنامه تلویزیونی!

در این مطلب از سایت میهن فال عکسی از حضور ستاره فوتبال با دمپایی در برنامه تلویزیونی! را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با دیدن تصویر و خوانندن جزئیات این خبر همراه ما باشید. به گزارش میهن فال شب گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس در انتخابی یورو ۲۰۱۶ موفق …

در این مطلب از سایت میهن فال عکسی از حضور ستاره فوتبال با دمپایی در برنامه تلویزیونی! را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با دیدن تصویر و خوانندن جزئیات این خبر همراه ما باشید.

حضور ستاره فوتبال با دمپایی در برنامه تلویزیونی!

به گزارش میهن فال شب گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس در انتخابی یورو ۲۰۱۶ موفق شد با شش گل سن مارینو را شکست دهد. در این دیدار وین رونی، ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.

رونی با این گلی که به ثمر رساند تعدادهای گل های ملی خود را به عدد ۴۹ رساند تا با سر بابی چارلتون، بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس در بازی‌های ملی برابری کند.

گویا شکسته شدن این رکورد برای مهاجم تیم ملی انگلیس آنقدر شگفتی آفرین بود که او را با دمپایی به استودیو برنامه زنده بفرستد!

حضور ستاره فوتبال با دمپایی در برنامه تلویزیونی!

همانطور که در عکس مشاهده می کنید وین رونی و روی هاجسون بلافاصله بعد از اتمام بازی دیشب به یک برنامه تلوزیونی رفتند و درباره رکورد شکنی ستاره سه شیر ها صحبت کردند.

نحوه حضور رونی در این مصاحبه خیلی جالب بود. گرمکن ورزشی، شرت ورزشی، جوراب ورزشی. چیز هایی است که نسبتا طبیعی و قابل تحمل به نظر می رسند.

اما کنار آمدن با دمپایی های رونی کار خیلی سختی است! هر چه قدر هم که حس شود مارک شرکت معتبر نایکی روی دمپایی های او حک شده بود!

این عکس آنقدر جالب بود که بعد از مسابقه سوژه اصلی صفحه های افراد مختلف در شبکه های مجازی شد.‏

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی ، ورزشی بازدید 481 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php