کد خبر : 193384 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۳:۳۵

حرکت عجیب مسی برای رو کم کنی رونالدو! + عکس

حرکت عجیب مسی: در آخرین بازی یکشنبه شب، بارسلونا(Barcelona) میزبان سلتاویگو(Celta Vigo) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه پر گل ۶ بر یک از پیش رو برداشت تا انتقام شکست در بازی رفت را بگیرد. در این دیدار لوئیس سوارس(Luis Suárez) هت‌تریک کرد تا نشان دهد آماده‌ترین …

حرکت عجیب مسی:

در آخرین بازی یکشنبه شب، بارسلونا(Barcelona) میزبان سلتاویگو(Celta Vigo) بود که در پایان حریف خود را با نتیجه پر گل ۶ بر یک از پیش رو برداشت تا انتقام شکست در بازی رفت را بگیرد. در این دیدار لوئیس سوارس(Luis Suárez) هت‌تریک کرد تا نشان دهد آماده‌ترین بازیکن بارسلونا است. در کنار او مسی(Lionel Messi)، نیمار(Neymar) و راکیتیچ(Ivan Rakitić) دیگر گلزنان بارسلونا بودند.

نکته جالب اینکه لیونل مسی در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را به لوئیس سوارس داد تا این مهاجم اروگوئه‌ای در این بازی هت‌تریک کرده باشد. پس از خطای پنالتی که روی مسی رخ داد که وی پشت ضربه پنالتی ایستاد و به جای شلیک توپ به سمت دروازه توپ را به سوارز پاس داد تا لوئیس بالاتر از رونالدو(Cristiano Ronaldo) با ۲۳ گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار بگیرد.

در جدول برترین گلزنان لالیگا سوارس با ۲۳ گل در صدر و رونالدو با ۲۱ گل در مکان دوم و بنزما با ۱۹ گل سوم است. بی شک این حرکت مسی برای پیش انداختن سوارس از رونالدو بود و ابعاد رسانه‌ای بسیاری در پی خواهد داشت.

حرکت عجیب مسی برای رو کم کنی رونالدو! + عکس

 لیونل مسی پنالتی را به سوارز پاس داد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، ورزشی بازدید 650 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php