کد خبر : 161307 تاریخ انتشار : شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

حرف های خداد عزیزی درباره زندگی اش در برنامه خندونه

میهمان برنامه شاد خندونه این بار خداد عزیزی بود. این ورزشکار محبوب کشورمان در این برنامه گفتگویی جالب داشت که در این مطلب از سایت میهن فال حرف های خداد عزیزی درباره زندگی اش در برنامه خندونه را در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید. خداداد عزیزی …

میهمان برنامه شاد خندونه این بار خداد عزیزی بود. این ورزشکار محبوب کشورمان در این برنامه گفتگویی جالب داشت که در این مطلب از سایت میهن فال حرف های خداد عزیزی درباره زندگی اش در برنامه خندونه را در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

حرف های خداد عزیزی درباره زندگی اش در برنامه خندونه

خداداد عزیزی که پنجشنبه شب در برنامه خندوانه حضور یافته بود درباره اینکه خوش اخلاق است یا نه اظهار داشت: «من در زمین خوش اخلاق نیستم اما بیرون با خانواده و دوستان خوش اخلاقم. فوتبالیست ها نباید زیاد خوش اخلاق باشند.»

وی درباره اینکه چه حرفی درباره بازی ایران و استرالیا دارد گفت: «چی بگویم؟ ۱۸ سال است از آن بازی می گوییم. در بحث فوتبالی، فوتبال ما چیزی نداشته است که مرتب از آن بازی می گوییم. کاش در فوتبال ما اتفاقی افتاده بود.»

عزیزی درباره اینکه فرد صریحی است، بگوید چه نظری درباره رامبد جوان و خندوانه دارد بیان داشت: «من همیشه حرف هایم را صریح می زنم. این را هم بگویم که رک بودن را از پدرم یاد گرفتم. به طور کلی یکی دو برنامه شما را دیدم و متوجه شدم شما باعث خنده می شوید و این مهم است. آدم ها هزینه می کنند که بخندند. برنامه شما هم پربیننده است. یک ماه باید درباره شما تحقیقات داشته باشم و بعد نظر بدهم.»

وی درباره اینکه این روزها چه می کند گفت: «این روزها استراحت می کنم و می خوابم. در خدمت خانواده هستیم. یک گروهی هم هستیم با جمعی از پیشکسوتان فوتبال مشهد سالن می رویم. آنجا هم برنامه خندوانه است و همیشه می خندیم.»

پیشکسوت فوتبال ایران درباره مسابقه ای که با هنرمندان در سالن انجام داد اظهار داشت: «یک بازی برای بچه های سرطانی بود که با تیم هنرمندان داشتیم. کلی بازیکن سالنی آورده بودند و بچه های هنرمند بازی نمی کردند. نیمه اول شش تا گل به ما زدند. به رختکن رفتیم. پرویز مظلومی گفت بچه ها ایرادی ندارد ببازیم نباید اخلاق را ببازیم. مهدی هاشمی نسب گفت اگر می خواستید اخلاق را نبازید می رفتید الهی قمشه ای را می آوردید چرا ما را آوردید؟ به زمین رفتیم و بزن بزن شروع شد. بازی در نیمه دوم ۶ بر ۵ شد. امیر نوری به سمت من آمد و پیراهنم را گرفت و فنایی پنالتی را گرفت. من هم به سمت امیر نوری رفتم و اولش ترسید اما بعد خندیدم. اخلاق را باختیم ولی بازی را مساوی کردیم.»

وی درباره اینکه وقتی در تهران است با چه کسی بیشتر زمان را سپری می کند گفت: «تهران که می آیم مهم این است که مهدی هاشمی نسب را ببینم. سر سفره مهدی نشستن خیلی خوب است. مادرش آبادانی است و دست پخت او عالی است.»

عزیزی درباره خاطره اش از عنوان غزال تیزپا اظهار داشت: «من با تیم عقاب به سرعین رفتیم. یک فرد مسن آنجا بود و گفت می خواهم به اتوبوس بیایم تا خداداد را ببیند. تا من را دید گفت سلام و درود بر شغال تیزپای فوتبال آسیا.»

وی درباره زندگی خود گفت: «من بچه جنوب شهر مشهد بودم. پدرم کشاورز بود. اگر وضع مالی ام خوب بود، مادرم فوت نمی کرد. می شد او را عمل کرد اما پول نداشتیم. من پای لخت فوتبال بازی می کردم. در یخچال ما چیزی پیدا نمی شد و نان را با رب یا روغن نباتی می خوردم. وقتی ۱۷ سال سن داشتم آرزو داشتم یک چلوکباب بخورم. بیشتر اشکنه می خوردیم. در ۱۷ سالگی نان و پیاز می خوردم و اشکم درمی آمد. با زحمت کشیدن می شود خیلی چیزها را عوض کرد.»

مهاجم پیشین تیم ملی درباره اینکه چه حرفی دارد به پدرش بزند اظهار داشت: «چاکر حاج آقا هستیم. او همیشه می گوید زیر بار زور نمی رود حتی اگر گردنش را بزنند. من هم حرفم همین است. می توان تقاضای حق کرد شاید زورت نرسد.»

وی اظهار داشت: «من به ایرانی بودنم افتخار می کنم. ما ۵ هزار سال سابقه داریم. ایران را دوست دارم. صادقانه بگویم این رفاهی که در ایران می گیریم، بیرون از ایران نداریم. من هر جا می روم محبت می کنند. در صف هم که می ایستم لطف دارند.»

عزیزی درباره اینکه بازی چه بازیکنانی را از نسل فعلی دوست می دارد گفت: «من بازی اشکان دژاگه را دوست دارم. رضا قوچان نژاد هم بازیکن خوبی است. من این دو تا را می پسندم. نفراتی دیگر مثل وحید امیری، پورعلی گنجی و سردار آزمون هم به آنها نزدیک اند.»

وی درباره اینکه یک جمله با ژنرال، کی روش، چهل تیکه، کوکو سیب زمینی، بروسلی بسازد بیان داشت: «یک روز ژنرال و کی روش رفته بودند کوکو سیب زمینی بدزدند. بروسلی وارد شد، این ها را چهل تیکه کرد و از تور اتاق رد کرد. منظورم از ژنرال قلعه نویی نبود!»

گفته می شود بخش های زیادی از خاطره گویی های خداداد در این برنامه حذف شده و شاید در زمان دیگری روی آنتن برود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، ورزشکاران بازدید 565 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php