کد خبر : 189720 تاریخ انتشار : جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

جزئیات و تصاویر سانحه هواپیمای مسافربری در مشهد

یک فروند هواپیمای ام دی ۸۳ متعلق به هواپیمایی زاگرس امشب هنگام فرود از باند فرودگاه مشهد خارج شد که خوشبختانه این سانحه مصدوم و تلفات جانی نداشت. یک فروند هواپیمای مسافربری امشب از باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خارج شد. براساس این گزارش، این هواپیمای ام …

یک فروند هواپیمای ام دی ۸۳ متعلق به هواپیمایی زاگرس امشب هنگام فرود از باند فرودگاه مشهد خارج شد که خوشبختانه این سانحه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

یک فروند هواپیمای مسافربری امشب از باند فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خارج شد.

براساس این گزارش، این هواپیمای ام دی ۸۳ متعلق به هواپیمایی زاگرس بوده است که دچار آسیب جدی شده و بال هواپیما نیز شکسته است.

سانحه خروج هواپیما از باند در فرودگاه مشهد مصدوم و تلفات جانی نداشت

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ضمن تائید خروج یک فروند هواپیما از باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهدمقدس گفت: خروج این هواپیما از باند خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

جزئیات تکمیلی از خروج هواپیمای مسافربری از باند فرودگاه مشهد

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز در ‌گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: پرواز اصفهان – مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس کمتر از یک ساعت قبل، هنگام فرود آمدن در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از باند خارج و چرخ هواپیما دچار آسیب شد.

وی افزود: تمامی ۱۵۴ مسافر و خدمه این پرواز در سلامت کامل به سر می‌برند، مسافران در دقایق اولیه از هواپیما خارج و به ترمینال پروازهای داخلی منتقل شدند.

آسیب‌دیدگی بال و چرخ هواپیما/بررسی سانحه از سوی کارشناسان هواپیمایی کشوری

قاسم زاده تصریح کرد: علت بروز این سانحه توسط کارشناسان شرکت هواپیمایی کشوری بررسی می‌شود، شنیده‌ها حاکی از آن است که بال و چرخ هواپیما دچار آسیب جدی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروازهای خروجی انجام و پروازهای ورودی به فرودگاه به دلیل بارش برف و کاهش دید انجام نمی‌شود.

جزئیات و تصاویر سانحه هواپیمای مسافربری در مشهد

جزئیات و تصاویر سانحه هواپیمای مسافربری در مشهد

جزئیات و تصاویر سانحه هواپیمای مسافربری در مشهد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 447 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php