کد خبر : 269611 تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

جدیدترین راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اینستاگرام مهم‌ترین شبکه اجتماعی در ایران محسوب می‌شود و درصد زیادی از مردم در این پلتفرم فعالیت دارند. ازاین‌رو بهترین فضا برای برندسازی، تبلیغات و بازاریابی فراهم شده است. لازمه موفقیت در تجارت و کسب درآمد بالا در این اپلیکیشن، دارا بودن تعداد دنبال‌کننده زیاد است. هر چند که امروزه …

جدیدترین راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اینستاگرام مهم‌ترین شبکه اجتماعی در ایران محسوب می‌شود و درصد زیادی از مردم در این پلتفرم فعالیت دارند. ازاین‌رو بهترین فضا برای برندسازی، تبلیغات و بازاریابی فراهم شده است. لازمه موفقیت در تجارت و کسب درآمد بالا در این اپلیکیشن، دارا بودن تعداد دنبال‌کننده زیاد است.

هر چند که امروزه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به راحتی گذشته نیست، اما یک‌سری ترفندهای ویژه وجود دارد که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

راه‌کار اول: همکاری با اینفلوئنسرها

کمپین‌های اینفلوئنسری در حال حاضر به‌عنوان قدرتمندترین استراتژی پیشرفت در فضای Instagram شناخته می‌شوند. بنابراین کار کردن با این افراد یکی از موثرترین روش‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است.

از آنجا که برندهای معروف به قدرت تأثیرگذاری اینفلوئنسرها آگاه هستند، تلاش می‌کنند که همکاری طولانی مدتی با آن‌ها داشته باشند. شما نیز می‌توانید یک ارتباط قوی و پایدار با بلاگرهای معروف برقرار نمایید؛ زیرا با تبلیغات منظم در این پیج‌های پرمخاطب، به مرور زمان فالوورها به کسب و‌کار شما اعتماد پیدا می‌کنند. درست همان گونه که به اینفلوئنسرها اطمینان دارند.

و اگر مقدار مناسبی فالوور داشته باشید متیوانید بر ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و ان را جذب پیج خود کنید پس با خرید فالوور ارزان با کیفیت در کمترین زمان با هزینه کم فالوور های خود را بالا ببرید.

با توجه به این مطلب باید در انتخاب بلاگرها دقت بسیاری به خرج دهید. به عبارت دیگر ضروری است اینفلوئنسری را انتخاب کنید که اولا در حوزه کاری شما فعالیت کند، ثانیا قدرت تاثیرگذاری مطلوبی روی دنبال‌کنندگان خود داشته باشد. همکاری طولانی مدت با بلاگرها ضمن صرفه جویی در هزینه‌های تبلیغات، موجب می‌شود مخاطبان این افراد به جرگه فالوورهای شما بپیوندند و مشتریان وفاداری به دست آورید.

راه‌کار دوم: از هشتگ‌های ویژه برند خود استفاده کنید

آمارها نشان داده که حدود هفتاد درصد هشتگ‌های محبوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام مربوط به بیزینس‌ها هستند. این دسته از هشتگ‌ها توسط صاحبان کسب و کارهای مختلف در کمپین‌ها ساخته شده‌اند.

جدیدترین راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

هشتگ‌های مخصوص برند، معرف بیزینس شما هستند و به پیجتان اعتبار می‌بخشند. به کمک هشتگ‌های ویژه برند خود می‌توانید پست‌های دنبال‌کنندگان را به سهولت بیابید و دایره وسیعی از مخاطبان را تشکیل دهید. این کار نقش مهمی در شناخته شدن شما و رونق کسب و کارتان ایفا می‌کند.

راه‌کار سوم: از قدرت تلویزیون اینستاگرام برای جذب مخاطب بهره بگیرید

این روزها برندهای مختلف برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام از ویدئوهای سریالی استفاده می‌کنند. با این روش پس از منتشر کردن هر قسمت از این فیلم‌ها، افراد بیشتری پیج را دنبال می‌کنند. برای تولید سریال‌های پرطرفدار در درجه اول باید بررسی کنید که چه نوع محتوایی برای مخاطبان جذابیت دارد، یا این‌که‌ تمایل دارند چه مطالبی را بیاموزند.

برای کسب نتیجه بهتر از ویدیوهای IGTV توصیه می‌شود که از یک قالب و تم خاص برای تمام فیلم‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که کاربران با دیدن این الگوی خاص بلافاصله محتوای شما را بشناسند. با قرار دادن استیکر شمارش معکوس در ویدئو‌ها نیز می‌توانید قسمت‌های بعدی سریال را تبلیغ کنید، تا مخاطبان برای دیدن آن‌ کنجکاو شوند.

راه‌کار چهارم: کپشن‌های طولانی و جذاب بنویسید

یکی از روش‌هایی که به جذب دنبال‌کننده بیشتر منجر می‌شود، نوشتن کپشن‌های طولانی برای پست‌ها است. با این کار در واقع به مخاطبان خود اجازه می‌دهید که اطلاعات بیشتری درباره برندتان به دست بیاورند. هرچه‌قدر که کاربران شما را بیشتر بشناسند، یک ارتباط قوی‌تر شکل می‌گیرد و رفته رفته افراد به دنبال‌کنندگان وفاداران تبدیل خواهند شد.

راه‌کار پنجم: از پست‌های ویدئویی در فید خود استفاده کنید

ویدیو تاثیر بسیار زیادی در شناخته شدن بیزینس دارد. به همین دلیل برندهای معروف تلاش می‌کنند که از فیلم‌های IGTV برای ارتقاء پیج خود و جذب مخاطب بیشتر بهره ببرند. در کنار همه این‌ها پست‌های ویدیو سبب می‌گردد که کاربران زمان طولانی‌تری را در صفحه اینستاگرام سپری کرده و تعامل بهتری با محتوا برقرار کنند.

همه این عوامل دست به دست هم داده و باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌شوند. چنانچه فیلم‌های IGTV به اکسپلور راه پیدا کنند، چندین برابر پست‌های معمولی باعث رونق کسب و کارتان خواهند شد.

راه‌کار ششم: از تاثیر میم‌ها غافل نشوید

میم‌ها به فیلم‌های کوتاه یا عکس‌هایی گفته می‌شود که معمولاً دارای متن نیز هستند و توسط افراد مختلف در فضای Instagram به اشتراک گذاشته می‌شوند. در حال حاضر این گونه پست‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارند؛ زیرا به صورت کاملا هوشمندانه و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کافیست اندکی طنز را به مسائل مهم روز اضافه کنید، تا بتوانید میم‌های قوی و کاربر پسندی را انتشار دهید. به این منظور لازم است که محتوای شما به اندازه کافی سرگرم کننده و خلاقانه باشد، تا بتواند جامعه هدف را تحت تاثیر قرار دهد.

راه‌کار هفتم: اینستاگرام را در وب‌سایت خود و سایر شبکه‌های اجتماعی نمایش دهید

یکی از بی دردسرترین راه‌ها برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام این است که پیج خود را در وب‌سایتتان نمایش دهید. اگر سایت شما از نوع وردپرسی است، بهتر است از افزونه‌های مربوط به این کار استفاده نمایید. با این کار قطعا هر کاربری که به سایت مراجعه کند، مشتاق می‌شود که از صفحه اینستاگرام نیز بازدید کند.

حتی می‌توانید Instagram را به کمپین ایمیل مارکتینگ خود نیز بیفزایید. تبلیغ پیج در سایر شبکه‌های اجتماعی هم به جذب مخاطب زیادتر منجر می‌گردد. متصل کردن صفحه اینستاگرام به توییتر، فیسبوک، لینکدین، یوتیوب و غیره باعث می‌شود که افراد جدید شما را دنبال کنند.

راه‌کار هشتم: با سایر کسب و کارهای مکمل خود و پیج‌های رقیب همکاری کنید

همکاری با افرادی که در حوزه کاری شما فعال هستند، باعث می‌شود که در این فضا بهتر دیده شوید. لازمه موفقیت در اینستاگرام برقراری یک ارتباط مجازی بسیار قوی است. بنابراین توصیه می‌شود زیر پست‌های سایر برندها نظرات خود را بنویسید و اقدام به لایک کردن محتوای آن‌ها نمایید.

زمانی که دو پیج مختلف با هم مشارکت داشته باشند و از یکدیگر حمایت نمایند، رفته‌رفته مخاطبان یک پیج، صفحه دیگر را نیز دنبال می‌کنند. این کار موجب می‌گردد که هر دو طرف از این همکاری و پشتیبانی سود ببرند.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که می‌دانید اکانت‌های فیک باعث می‌شوند اعتبار پیج اینستاگرامتان زیر سوال رفته و کاربران اعتماد خود را نسبت به شما از دست بدهند. اگر قصد دارید که از اینستاگرام برای برندسازی و بازاریابی اینترنتی بهره ببرید، لازم است که یک استراتژی قوی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید.

یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند، دنبال‌کنندگان واقعی و وفادار جذب نمایید، خرید اکانت‌های واقعی و فعال از سایت بای فالوور است. با این روش به راحتی می‌توانید کاربرانی را که به کسب و کارتان علاقه‌مند هستند، جمع‌آوری کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,298 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php