کد خبر : 1024 تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۹:۴۲

ثبت ‌نام برای شرکت در آزمون دروس ریزشی پیام‌ نور از ۶ تا ۸ شهریور

ثبت ‌نام برای شرکت در آزمون دروس ریزشی پیام‌ نور از ۶ تا ۸ شهریور رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور که خواستار شرکت در آزمون دروس ریزشی هستند باید از ۶ تا ۸ شهریور با مراجعه به سایت گلستان برای حضور در آزمون دروس …

ثبت ‌نام برای شرکت در آزمون دروس ریزشی پیام‌ نور از ۶ تا ۸ شهریور

رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور که خواستار شرکت در آزمون دروس ریزشی هستند باید از ۶ تا ۸ شهریور با مراجعه به سایت گلستان برای حضور در آزمون دروس ریزشی ثبت‌نام کنند.

محمد هادی امین ناجی، رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان این‌که لیست دروس ریزشی دانشگاه پیام‌نور اعلام شده است، افزود: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور که خواستار شرکت در آزمون دروس ریزشی هستند باید از ۶ تا ۸ شهریور با مراجعه به سایت گلستان برای حضور در آزمون دروس ریزشی ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این‌که شرکت در آزمون‌های دروس ریزشی بدون پرداخت شهریه است، گفت: ۱۷ درس در لیست دروس ریزشی نیم‌سال تحصیلی گذشته دانشگاه پیام‌نور قرار دارند.

رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام‌نور درباره مشخصات دروس ریزشی گفت: دروس در صورتی در لیست ریزشی‌ها قرار می‌گیرند که بیش از ۷۰ درصد از دانشجویان در آن درس نمره قبولی کسب نکنند، آزمون درس تستی کامل باشد و بیش از ۵۰ دانشجو آن درس را انتخاب کرده باشند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 171 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php