کد خبر : 165491 تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

توهین علی ضیا به خبرنگاران !

توهین علی ضیا به خبرنگاران ! سید علی ضیا مجری جوان صدا و سیما که از مجری گری ویژه برنامه های کنکور به تهیه کنندگی در صدا و سیما رسیده، در برنامه زنده تلویزیونی گفت: این روزها هرکس از مادرش قهر می کند خبرنگار می شود. این مجری که پیش …

توهین علی ضیا به خبرنگاران !

توهین علی ضیا به خبرنگاران !

سید علی ضیا مجری جوان صدا و سیما که از مجری گری ویژه برنامه های کنکور به تهیه کنندگی در صدا و سیما رسیده، در برنامه زنده تلویزیونی گفت: این روزها هرکس از مادرش قهر می کند خبرنگار می شود.
این مجری که پیش از این لابی بازی را بخشی از کار حرفه ای خود دانسته بود، در برنامه «امشب» گفت: پس از آنکه بسیاری به حرفه خوانندگی روی آوردند، حال به نوعی شده است که هرکس از مادرش قهر می کند خبرنگار می شود زیرا فکر می کنند به تخصص نیاز ندارد.
جالب اینجاست که دلاوری خبرنگار صدا و سیما که مهمان برنامه ضیا بود در جواب این مجری گفت: ایرادی ندارد هرکس به هردلیلی وارد حرفه ای شود ، مهم آن است آنهایی ماندگار می‌شوند که در کار خود توانمندند.
سید علی ضیا فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد کاشان است . او با برنامه نیم روز و ویتامین سه شناخته شد اما پس از اختلاف نظرش با تهیه کننده از شبکه سه جدا شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بیوگرافی و سینما ، سینما بازدید 434 بار
دیدگاهتان را بنویسید

رز. در تاریخ 24 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

به ما چههههههههه؛ اصلا علی ضیا کی هست؟! که این همه مهمش کردین!

محبوب در تاریخ 24 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

وااااااااااای وااای چه توهینی کرده !!!!

css.php