کد خبر : 99039 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

توصیه هایی هنگام خوردن فلافل

توصیه هایی هنگام خوردن فلافل اگر با خوردن بامشکل گوارشی مواجه می شوید و یا اگر اضافه وزن دارید و یا چربی خون بالا دارید لازم است به نکات زیر توجه کنید. اگر اضافه وزن دارید، بهتر است به تعداد برش‌های نانی که همراه این غذا می‌خورید، دقت کنید و …

توصیه هایی هنگام خوردن فلافل

توصیه هایی هنگام خوردن فلافل

اگر با خوردن بامشکل گوارشی مواجه می شوید و یا اگر اضافه وزن دارید و یا چربی خون بالا دارید لازم است به نکات زیر توجه کنید.

اگر اضافه وزن دارید، بهتر است به تعداد برش‌های نانی که همراه این غذا می‌خورید، دقت کنید و از زیاده‌روی در خوردن آن بپرهیزید. قبل از غذا نیز بهتر است یک بشقاب سالاد سبزیجات تازه میل کنید یا سبزی‌های بخارپز شده را در کنار آن قرار دهید چرا که زودتر احساس سیری خواهید کرد.

اگر یبوست دارید، از نان‌های سبوس‌دار برای خوردن فلافل استفاده کنید و سبزی خوردن را در کنار این غذا فراموش نکنید. یادتان باشد افزایش فیبر دریافتی همراه هر وعده غذایی به شما کمک خواهد کرد مشکل گوارشیتان بهبود پیدا کند.

اگر کلسترول دارید،از آنجایی که این غذا سرخ شده است به شما پیشنهاد می‌کنیم در مصرف آن محدودیت به خرج دهید و آن را با سبزی‌های بخارپز شده‌ای مثلکدو سبز و لوبیاسبز بخارپز شده میل کنید. البته می‌توانید به غیر از پیاز به این غذا چند حبه سیر تازه نیز بزنید زیرا این سبزی به تنظیم چربی خون کمک می‌کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تغذیه بازدید 268 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php