کد خبر : 138617 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۵۵

تصویری از خودکشی دختر ۱۸ ساله در کرمانشاه

ساعت ۱۶و ۲۰ دقیقه بعد از عصر روز گذشته دختر جوانی که قصد خودکشی و پریدن از روی پل غیر همسطح ولایت کرمانشاه را داشت با مداخله نیروهای انتظامی و مردم نجات پیدا کرد. این دختر ۱۸ ساله از نرده های فلزی پل عبور کرده بود و به لبه سیمانی …

تصویری از خودکشی دختر ۱۸ ساله در کرمانشاه

ساعت ۱۶و ۲۰ دقیقه بعد از عصر روز گذشته دختر جوانی که قصد خودکشی و پریدن از روی پل غیر همسطح ولایت کرمانشاه را داشت با مداخله نیروهای انتظامی و مردم نجات پیدا کرد.

این دختر ۱۸ ساله از نرده های فلزی پل عبور کرده بود و به لبه سیمانی تقاطع غیر همسطح که بالغ بر ۲۰ متر ارتفاع دارد رسیده بود.

پاهای لرزان و بدون کفش دختر تماشاچیان حادثه را به هیجان آورده بود و فریادهای مردم که می گفتند:” نپری ، نپری و . . . ” هر بار نگاه دختر را به سمتی می برد.

ماموران انتظامی که با گزارش مردم سر صحنه حاضر شده بودند او را به آرامش دعوت کردند اما دختر از آنها روی برگرداند و در حالیکه برای پریدن از روی پل آماده می شد، با نگاهی پر از استرس هر چند لحظه یک بار ارتفاع را می سنجید.

ترافیک بلوار اصلی شهر داشت به یک کیلومتری از دو طرف می رسید که صحبت های مرد میان سال از سمت راست دختر نظر او را به آن سمت برد تا مرد جوانی از سمت چپ به او نزدیک شود و او را از پشت نرده ها بگیرد و به بالای پل بکشد.

در حالی که ماموران انتظامی دختر را سوار ماشین برای انتقال به کلانتری بودند ماشین های آتش نشانی از راه رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با برنا علت اقدام به خودکشی دختررا اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش برنا سرهنگ رضا شیرزادی گفت: این دختر پس از انتقال به کلانتری و باز جویی های به عمل آمده به خانواده اش تحویل داده شد.

او گفت: در تحقیقات مشخص شد که او از هیچ داروی یا مواد روانگردان و مخدری استفاده نکرده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 384 بار
دیدگاهتان را بنویسید

zohre در تاریخ 16 اسفند 1393 گفته : پاسخ دهید

وااااااای
پناه بر خدا

css.php