کد خبر : 5596 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۵:۴۴

تصادف وحشتناک و عجیب در استکهلم سوئد + عکس

گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ تصادف وحشتناک یبین موتور هوندا و اتومبیل ولکس واگن در استکهلم سوئد باعث شد دو وسیله نقلیه ای که با هم برخورد کردند به نمایشگاه موتور استکهلم منتقل شوند تا عبرتی برای دیگر راننده گان گردند. راننده موتور هوندا با سرعت زیاد در تقاطعی به …

گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ تصادف وحشتناک یبین موتور هوندا و اتومبیل ولکس واگن در استکهلم سوئد باعث شد دو وسیله نقلیه ای که با هم برخورد کردند به نمایشگاه موتور استکهلم منتقل شوند تا عبرتی برای دیگر راننده گان گردند.

راننده موتور هوندا با سرعت زیاد در تقاطعی به اتومبیل برخورد می کند، به طوری که پلیس سوئد سرعت موتور را قبل از برخورد به اتومبیل ۲۵۰ کیلوکتر بر ساعت (۱۵۵ مایل بر ساعت) تخمین زد و اعلام کرد به همین دلیل موتور سوار از زمانی که اتومبیل را مشاهده کرده فرصت کافی برای واکنش را نداشته است.

بعد از این تصادف وحشتناک، پلیس راننده موتور را خلاف تصور داخل اتومبیل پیدا می کند، چون تصور پلیس از دیدن حادثه این بود که راننده باید چند متر جلو تر پرتاب شده باشد. در این تصادف هر سه نفر ( ۲ سرنشین ولکس واگن و راننده موتور)  در دم جان دادند.
نکته جالب توجه این تصادف این بود که راننده موتور به تازگی گواهی نامه خود را دریافت کرده بود.

تصادف وحشتناک و عجیب در استکهلم سوئد + عکس

تصادف وحشتناک و عجیب در استکهلم سوئد + عکس

تصادف وحشتناک و عجیب در استکهلم سوئد + عکس

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، جالب و خواندنی ، سرگرمی ، مجله خبری بازدید 328 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ebrahim در تاریخ 14 آذر 1391 گفته : پاسخ دهید

کارتون عالیه ممنون

css.php