کد خبر : 269706 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

تخفیف های جمعه سیاه را با این 5 ترفند شکار کنید

همیشه تحقیق قیمت خود را انجام دهید. هنگامی که در حال خرید آنلاین هستید، یک ثانیه سریع کالای مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید. می‌توانید ببینید در فروشگاه‌های دیگر به چه قیمتی می‌فروشد. ابزارهایی که ما دوست داریم استفاده کنیم شامل Camelcamelcamel است که قیمت محصول را در …

تخفیف های جمعه سیاه را با این 5 ترفند شکار کنید

همیشه تحقیق قیمت خود را انجام دهید. هنگامی که در حال خرید آنلاین هستید، یک ثانیه سریع کالای مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید. می‌توانید ببینید در فروشگاه‌های دیگر به چه قیمتی می‌فروشد.

ابزارهایی که ما دوست داریم استفاده کنیم شامل Camelcamelcamel است که قیمت محصول را در طول زمان در آمازون ردیابی می کند. Keepa که تاریخچه قیمت را در صفحه محصول آمازون نمایش می دهد. و Honey، که سابقه قیمت برای سایر خرده فروشان مانند Walmart و Best Buy دارد. همچنین می‌توانید پوشش معاملات (تخفیفات) مداوم WIRED را بررسی کنید تا خلاصه‌ای از بهترین تخفیف‌های موجود را بیابید.

بهترین سایت های خرید مانتو چنین خدماتی را در ایران ارائه می دهند. اما قضیه در خرید لوازم جانبی موبایل کاملا متفاوت است به علت قیمت های کمتر.

معامله (یا همان تخفیف) “Doorbusterچیست؟

در اصل، درب‌بازها معاملات انحصاری دیوانه‌واری در فروشگاه‌ها بودند که اغلب از خریداران می‌خواستند زودتر به آنجا برسند – و گاهی اوقات برای ساعت‌ها یا روزها کمپ می‌کردند تا آنها را به دست آورند. آنها معمولاً در مقادیر کم در دسترس بودند و برای ترغیب خریداران به انتخاب یک فروشگاه نسبت به فروشگاه دیگر طراحی شده بودند.

این روزها، آن دسته از درب‌بازها هنوز وجود دارند، اما بسیاری از درب‌بازهای مشابه به‌صورت آنلاین نیز در دسترس هستند. با این حال، مجموعه ای مشابه از محدودیت ها معمولا اعمال می شود. اگر معامله‌ای توجه شما را جلب کرد و به‌عنوان درب‌باز علامت‌گذاری شد، باید آماده باشید که کلید تازه‌سازی را دقیقاً در زمانی که شروع می‌کند ضربه بزنید تا از دست ندهید. سایت های آنلاین خوب فروش فرش هم همینطور.

در اینجا در WIRED، ما فقط معاملات آنلاین را پوشش می‌دهیم، و به ندرت درب‌بازها را پوشش می‌دهیم، زیرا اغلب به‌موقع گرفتن آنها دشوار است. اما وقتی آنها را پوشش می دهیم، به این دلیل است که فکر می کنیم ارزش کار اضافی را دارند. خرده فروشان معمولاً تبلیغات خرید جمعه سیاه را در اوایل نوامبر در دسترس قرار می دهند. این بخشنامه ها هنگام برنامه ریزی مفید هستند، به خصوص برای درب بازها.

چگونه مطمئن شوم معامله ای که می خواهم فروخته نشود؟

هر فرد متعصب جمعه سیاه، معامله ای را تجربه کرده است که موجودی آن تمام شده است. اگر می توانید از زمان شروع معامله مطلع شوید، مطمئن شوید که در آن زمان به وب سایت فروشگاه توجه جدی دارید. وارد صفحه شوید و رفرش کنید. اگر معامله با خرده‌فروشی است که به آن اعتماد دارید، حساب‌هایی ایجاد کنید و اطلاعات کارت اعتباری خود را قبل از شروع رویداد ذخیره کنید تا فرآیند تسویه‌حساب در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. همچنین ایده خوبی است که قبل از شروع خرید برای معاملات جمعه سیاه، حافظه پنهان مرورگر وب خود را پاک کنید.

اگر معامله ای فروخته شود، این احتمال وجود دارد که فروشگاه دیگری همان معامله یا مشابه آن را داشته باشد. این امر به ویژه برای فروشگاه های بزرگ مانند Walmart، Target و Best Buy صادق است. اگر معامله ای که می خواهید موجود نیست، فروشگاه های دیگر را بررسی کنید. ممکن است آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کنید. (گاهی اوقات معاملات در انبار نیز باز می گردند.)

سایبر دوشنبه چطور؟

شنبه مشاغل کوچک بلافاصله پس از جمعه سیاه فرا می رسد. همه چیز در مورد تجلیل از خرده فروشان و مشاغل محلی کوچکتر است. دوشنبه بعدی سایبر دوشنبه است. معاملات Cyber Monday معمولاً بر روی محصولات فناوری مانند لپ‌تاپ و هدفون متمرکز است، اما بسیاری از معاملات عمده جمعه سیاه همچنان در روز دوشنبه تخفیف خواهند داشت. WIRED هر دو رویداد را پوشش خواهد داد.

تخفیف های جمعه سیاه را با این 5 ترفند شکار کنید

دوشنبه بعد از سایبر دوشنبه، دوشنبه سبز است (سبز برای کریسمس است). کمتر مورد استقبال قرار می گیرد، اما eBay و چند فروشگاه دیگر معمولاً فروش مناسبی دارند. پس از آن، تا زمانی که به کریسمس نزدیک‌تر شویم، استراحتی وجود دارد. خرده فروشان اغلب فروش لحظه آخری را انجام می دهند و روز ارسال رایگان در 14 دسامبر وجود دارد (البته باید سعی کنید قبل از آن خرید تعطیلات خود را تکمیل کنید). همانطور که از نام آن پیداست، بسیاری از فروشگاه ها ارسال رایگان و بدون حداقل خرید ارائه می دهند. بعد از کریسمس هم تخفیف داره. در 26 دسامبر به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

خارج از فصل خرید تعطیلات، تعطیلات خرید محبوب عبارتند از: روز رئیس جمهور، روز یادبود، روز پرایم آمازون و روز کارگر و غیره. WIRED معمولاً آن رویدادها را با خلاصه معاملات و توصیه‌ها نیز پوشش می‌دهد.

در مورد جمعه سیاه بییشتر بدانید:

  1. فرصت خوبی برای فروش محصولاتی که مدت زیادی راکت مانده است می باشد.
  2. با این ترفند میتوانید کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنید.
  3. محصولات شما به زودی به فروش میرسند و میتوانید محصولات دیگری را خریداری کنید.
  4. بااین راه میتوانید درآمد خوبی داشته باشید.
  5. این احتمال وجود دارد که سایت شما برای خریدهای بعدی نیز در اولویت باشد.
2.3/5 - (11 امتیاز)
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و زیبایی بازدید 6,489 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php