کد خبر : 263062 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید این روزها بازار سفر به جزیره قشم حسابی داغ است و آب‌وهوای قشم در دل‌نشین‌ترین حالت ممکن پذیرای گردشگران خود است تا علاوه بر تماشای جاذبه‌های طبیعی و ساحل نیلگون خلیج‌فارس بتوانند در تور قشم به بازارها و …

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید

این روزها بازار سفر به جزیره قشم حسابی داغ است و آب‌وهوای قشم در دل‌نشین‌ترین حالت ممکن پذیرای گردشگران خود است تا علاوه بر تماشای جاذبه‌های طبیعی و ساحل نیلگون خلیج‌فارس بتوانند در تور قشم به بازارها و فروشگاه‌های قشم بروند و خرید کنند. بهتر است پیش از سفر به این جزیره زیبا با مراکز خرید مهم و ارزان قشم برای داشتن یک خرید متفاوت آشنا شوید.

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید

خرید در جزیره قشم برای کسانی که به دنبال خرید اجناس باکیفیت باقیمت ارزان‌تر هستند مناسب است و آشنایی بیشتر با مراکز خرید قشم به داشتن خرید بهتر کمک خواهد کرد. اگر شما با تور قشم به این جزیره سفر کرده و بتوانید با قیمت ارزان این تور را تهیه کنید، می‌توانید هزینه بیشتری برای خرید کنار بگذارید زیرا بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید در این جزیره‌ی دیدنی خرید خواهید کرد و درواقع سفر به جزیره قشم یک پکیج کامل از انواع تفریحات جذاب برای شما خواهد بود.

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید

بازار قدیم قشم

این بازار که قدمت زیادی در جزیره دارد از دالان‌ها و راهروهای تودرتو تشکیل‌شده و محلی برای خرید بیشتر بومیان جزیره است که بیشتر اقلام را می‌توانید با قیمت مناسب در این بازار پیدا کنید. هرچند اگر در تور قشم به دنبال پارچه‌های رنگارنگ و گلدوزی شده هستید این بازار بهترین مکان برای شما خواهد بود. برای کسانی که تورقشم را تهیه‌کرده‌اند دیدن این بازار توصیه می‌شود و از صبح ساعت 9 تا حدود 11 شب می‌توانند به این بازار بروند.

سیتی سنتر 1 و 2 قشم

اگر به دنبال جایی برای خرید از برندها هستید حتماً به سیتی سنتر بروید. علاوه بر این می‌توانید لوازم‌آرایشی و بهداشتی، خوراکی‌های خارجی، کیف، کفش و لباس زنانه، مردانه و… را با قیمت مناسب ازاینجا تهیه کنید. ازآنجاکه برندهای آدیداس و پوما در این مرکز شعبه دارند می‌توانید لباس و وسایل ورزشی باکیفیت را از این مرکز خریداری کنید. سیتی سنتر قشم به رستوران و فودکورت، شهربازی و سالن بیلیارد و بولینگ نیز مجهز است و از ساعت 10 تا 14 و عصرها از 17 تا 24 فعالیت دارد.

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید

بازار ستاره قشم

بازار بزرگ ستاره قشم که زبانزد بیشتر گردشگرانی است که تور قشم را برای سفر انتخاب کرده‌اند و یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید لوازم برقی و خانگی از برندهایی همچون ال‌جی، سامسونگ، سونی، تفال و فیلیپس است، همچنین در این بازار بزرگ می‌توان لوازم‌آرایشی بهداشتی و ادکلن‌های باکیفیت با قیمت مناسب پیدا کرد. ساعت کاری این بازار از 9 صبح الی 14 و عصر از ساعت 17 الی 23:30 است.

بهترین مراکز خریدی که باید در تور قشم از آن دیدن کنید

مرکز خرید دولفین قشم

اگر بعد از خرید تور قشم به دنبال جایی برای خرید اجناس مانند لوازم برقی و خانگی، انواع لباس، لوازم‌آرایشی سیسمونی و… باکیفیت و برند هستید مرکز خرید دولفین درگهان را فراموش نکنید. این مرکز از 9 صبح تا 9 شب باز است.

بازار بزرگ دریا قشم

این مجتمع که از بزرگ‌ترین مراکز خرید درگهان است که تمامی اجناس کیف، کفش، لباس و لوازم برقی، لوازم‌آرایشی و … با قیمت های متنوع و تنوع بالا را شامل می‌شود. در این بازار می‌توانید از برندها با قیمت مناسب از 9 صبح تا ساعت 22 خرید کنید.

بازار نخل قشم

بازار نخل درگهان که طراحی داخلی و خارجی آن با الهام از معماری سنتی قشم ساخته‌شده یکی از زیباترین مراکز خرید قشم است که برای خرید اجناس به‌صورت عمده به‌خصوص البسه مناسب است. بیشتر مسافران قشم این بازار را می‌شناسند و به دلیل نزدیکی به دریا حتماً به این بازار سر می‌زنند.

نکته‌ای که باید هنگام خرید از مراکز خرید قشم به آن توجه کنید اصل بودن کالای انتخابی است که با توجه به بسته‌بندی، شکل ظاهری و کشور تولیدکننده می‌توانید آن را تشخیص دهید. ازآنجایی‌که زمان گشت‌وگذار در بازارهای قشم محال است دست‌خالی بیرون بیایید و خریدهای شما ازآنچه فکرش را می‌کردید بیشتر می‌شود بهتر است پیش از سفر در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و یک تور قشم ارزان برای سفر خریداری کنید.

برای خرید تورقشم با قیمت ارزان بهتر است به آژانس هواپیمایی و گردشگری معتبر مراجعه کنید.

یکی از آژانس‌های معتبر در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب آژانس گردشگری کی سفر است. این آژانس به‌صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها خریداران را به تأمین‌کنندگان بلیط، هتل و تور متصل می‌کند و بلیط‌های چارتری تمامی ایرلاین‌ها را در اختیار مسافر قرار می‌دهد. تهیه تور کیش ، قشم و تور مشهد از آژانس ‌کی سفر به دلیل حذف کمیسیون‌های رایج بسیار به‌صرفه خواهد بود و همچنین بهترین پرواز و باکیفیت‌ترین هتل‌ها در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

خریداران تور قشم می‌توانند با مراجعه به سایت کی سفر و در بخش پکیج تور مقصد خود و تاریخ رفت مدنظر را انتخاب و لیست تورهای قشم را مشاهده کنند و با انتخاب گزینه رزرو تور زمان و ساعت پروازی رفت‌وبرگشت، هتل‌های ارائه‌شده با خدمات و عکس هتل را ببینند و برای رزرو تور قشم اقدام کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : گردشگری بازدید 740 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php