کد خبر : 269626 تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی ایرانیان کجاست؟

بسیاری از افراد امروز به دنبال این هستند که بتوانند زندگی تازه ای را در کشورهای اروپایی آغاز کنند. یکی از کشورهایی که می توانید در آن شروعی دوباره داشته باشد، کشور اسپانیا می باشد. سوالی که برای تمامی افراد به وجود می آید این است که بهترین شهر اسپانیا …

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی ایرانیان کجاست؟

بسیاری از افراد امروز به دنبال این هستند که بتوانند زندگی تازه ای را در کشورهای اروپایی آغاز کنند. یکی از کشورهایی که می توانید در آن شروعی دوباره داشته باشد، کشور اسپانیا می باشد. سوالی که برای تمامی افراد به وجود می آید این است که بهترین شهر اسپانیا برای زندگی ایرانیان کدام است؟ کجا می توانیم به خوبی کار پیدا کنیم، خانه بخریم، تفریح کنیم و سریعا به شرایط عادت کنیم؟ اگر شما نیز این دسته از سوالات ذهنتان را درگیر کرده است، در این مطلب همراه ما باشید تا یک به یک آن ها و مواردی دیگر در این زمینه را مرور کنیم.

علت محبوبیت شهرهای اسپانیا برای مهاجرت ایرانیان در چیست؟

زمانی که شما یک کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنید به طبع دلایل منطقی پشت انتخاب شما قرار دارد. در رابطه با شهرهای اسپانیا اما کمی موضوع متفاوت است. زمانی که یک فرد انتخاب می کند تا در کشور اسپانیا زندگی کند، بسته به این که هدفش از مهاجرت چیست، شهر مناسب او انتخاب می شود. یعنی اگر بخواهد به ادامه تحصیل بپردازد، به شهری می رود که زمینه ادامه تحصیل در آن مهیا باشد یا اگر قصد دارد ادامه زندگی خود را در شهری بگذراند که به لحاظ آب و هوایی در درجه ای بالا قرار می گیرد، به سراغ شهرهای اسپانیا با آب و هوای مناسب می رود. و بررسی می کنیم که چرا مردم تور سفر به اسپانیا را برای مطلع شدن از شرایط این کشور جهت زندگی انتخاب می کنند.

پس در یک کلام، علت محبوبیت شهرهای اسپانیا برای مهاجرت ایرانیان به این دلیل است که آن ها می توانند محل زندگی خود را مطابق با هدفشان از مهاجرت انتخاب کنند؛ چیزی که در سایر کشورها کمتر دیده می شود. ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین شهر اسپانیا برای زندگی با در نظر گرفتن شرایط مهاجرت به شما معرفی کنیم.

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی با توجه به آب و هوا

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی ایرانیان کجاست؟

شهرهای بسیاری در کشور اسپانیا وجود دارند که به عنوان شهری مناسب برای زندگی با آب و هوایی عالی معرفی می شوند، اما یک شهر به عنوان بهترین انتخاب می شود و آن هم والنسیا نام دارد. شهر والنسیا به عنوان شهری معرفی می شود که آب و هوا در آنجا فوق العاده است. در روزهای تابستانی، شما گرمایی آزار دهنده را تجربه نمی کنید و تداوم گرما تا فصل پاییز نیز تا حدودی به چشم می خورد. در زمستان، بیشترین دمای هوایی که احساس می کنید 17 درجه و کمترین نیز 7 درجه است.

روشنایی روز حدودا تا ساعت 17:30 ادامه داشته و از آن جایی که این شهر دارای خط ساحلی است می توان گفت که در تمامی طول سال می توانید از زیبایی ساحل و دریا بهرمند شوید. در فصل بهار نیز باید گفت که هوا فوق العاده است و به طور کلی با رطوبت در این شهر نسبت به دیگر شهرهای ساحلی اسپانیا کمتر است.

بهترین شهر اسپانیا برای ایرانیانی که مهاجرت کاری کرده اند

برای دسته افرادی که با استفاده از زمینه مهاجرت کاری قصد دارند به اسپانیا مهاجرت کنند، مهم است که در شهری سکونت پیدا کنند که در کنار زندگی راحت، زمینه های شغلی متعددی نیز وجود داشته باشد تا بتوانند به راحتی پس از ورود به این کشور شروع به کار کنند. شهر مادرید یکی از بهترین شهرهایی است که می توانید برای مهاجرت انتخاب کنید.

سه مورد از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت هایی اسپانیایی به نام های Santander، Telefónica و BBVA در کنار بهترین دیدنی های اسپانیا در این شهر جمع شده اند. چی بهتر از این که بتوانید در کنار موقعیت های شغلی فراوان، روزهای تعطیل خود را در مناطق گردشگری شهر خود بگذرانید.

از سویی دیگر، شهر مادرید مشاغل بسیار مختلفی را دارد که هر فرد می تواند با هر میزان تجربه در آن ها شروع به کار کند. مهم ترین موضوع این است که میزان حقوق در این شهر نسبت به شهرهای دیگر اسپانیا بسیار بیشتر است.

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی به لحاظ تحصیل

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی ایرانیان کجاست؟

حال که با شهرهایی که به لحاظ آب و هوا و موقعیت های شغلی عالی هستند آشنا شدید، به سراغ بهترین شهر اسپانیا برای زندگی به لحاظ تحصیل برای افرادی که قصد دارند از طریق مهاجرت تحصیلی وارد اسپانیا شوند می پردازیم. در این بخش مهم است که افراد بتوانند شهری را پیدا کنند که در آن بهترین دانشگاه ها قرار دارد و از سویی دیگر بتوانند در زمان های آزاد در جایی مشغول به کار شوند.

شهر سالامانکا به عنوان یکی از بهترین شهرهایی معرفی می شود که امروز مهاجران بسیاری در رده سنی 18تا 35 سال در آن، مشغول به تدریس هستند. در این شهر یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین دانشگاه های اروپا قرار دارد که بسیاری از ایرانیان در حال حاضر به تحصیل در آنجا مشغول هستند.

افراد می توانند در این شهر به تحصیل پرداخته، در یکی از درجات شغلی شروع به فعالیت کرده و به نوعی زندگی عالی را برای خود به همراه داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این شهر می توانید از تصاویر آن کمک بگیرید.

بهترین شهر کشور اسپانیا برای مهاجرت ایرانیان به لحاظ مراقبت های پزشکی

برای برخی از افراد مهم است که در شهری سکونت پیدا کنند که از نظر مراقبت های پزشکی کیفیت بسیار بالایی را برای خود به همراه داشته باشد. شهرهای اسپانیا همگی از این نظر کیفیت بالایی دارند، اما شهر بارسلونا به عنوان یک شهر با مراقبت های پزشکی فوق العاده معرفی می شود.

شهر اسپانیا دارای انواع بیمارستان های مختلفی است که همگی در اروپا به عنوان معتبر ترین بیمارستان هایی معرفی می شوند که سالانه حدود 3 هزار عمل جراحی در آن ها انجام می شود. شهر بارسلونا همچنین از نظر آب و هوایی نیز به عنوان یک شهر مطلوب معرفی می شود. به نوعی با انتخاب بارسلونا می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در بین شهرهای کشور اسپانیا، بارسلونا همچنین به عنوان یک شهر با کیفیت زندگی در درجه بالا و همچنین بهترین شهر اسپانیا برای زندگی ایرانیان معرفی می شود.

بهترین شهر اسپانیا برای زندگی به لحاظ هزینه

و حالا، مهم ترین بخش در زمینه مهاجرت یعنی انتخاب شهری که بتواند با توجه به بودجه ما ارائه خدمات کند. در واقع نمیشه گفت که این بخش تنها مختص به افرادی است که قصد دارند مهاجرتی اقتصادی داشته باشند؛ بلکه تمامی افراد امروزه سعی بر این دارند تا با بودجه ای مدیریت شده مهاجرت خود را انجام دهند که این شهرها باعث می شود تا به خواسته خود برسند.

شهر والنسیا به عنوان شهری معرفی می شود که هزینه زندگی در آن متوسط است اما امکانات عالی در اختیار شما قرار می گیرد. شاید برایتان جالب باشد زمانی که بدانید هزینه اجاره خانه در این شهر 37 درصد کمتر از شهر مادرید و 58 درصد کمتر از شهرهای انگلستان مانند لندن است. به همین دلیل است که اگر به این شهر سفر کنید، مشاهده می کنید که از سراسر جهان به والنسیا مهاجرت کرده و در بهترین حالت به زندگی می پردازند.

در ابتدا همچنین اشاره کردیم که شهر والنسیا بهترین شهر اسپانیا برای زندگی به لحاظ آب و هوا است. پس شما با انتخاب این شهر نیز با یک تیر چند نشان زده اید. از آنجایی که سواحل این شهر مربوط به دریای مدیترانه است، می توانید با رزرو تور جزایر قناری علاوه بر این که از مشاهده این جزایر لذت ببرید، اطلاعات مهمی نیز از شهر والنسیا کسب کنید که در روند مهاجرت شما بسیار مفید است.

بهتر شهری از کشور اسپانیا برای زندگی از نظر سرمایه گذاری

روش سرمایه گذاری یکی از رایج ترین روش هایی است که افراد می توانند با استفاده از آن به کشور اسپانیا مهاجرت کنند. به طور کلی، کشور اسپانیا در سال حدود 82 میلیون نفر گردشگر را می پذیرد. این رقم نشان می دهد که سرمایه گذاری در این کشور می تواند سود بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.

از بین شهرهای این کشور، مادرید که به عنوان قلب اسپانیا نیز معرفی می شود، بهترین شهر اسپانیا برای زندگی از نظر سرمایه گذاری است. با خرید خانه و سپس سپردن آن به شکل اجاره در این شهر بابت هر متر مربع 13.5 یورو دریافت می کنید که می تواند سرمایه گذاری خوبی را برای شما رقم بزند.

سخن پایانی

همان طور که در این مطلب نیز مطالعه کردید، کشور اسپانیا با توجه به شرایط مهاجرت افراد شهرهای متفاوتی را پیشنهاد می کند. با انتخاب روش مهاجرت خود می توانید شهر مورد نظر خود را برای زندگی در کشور اسپانیا به راحتی انتخاب کنید.

3.8/5 - (10 امتیاز)
دسته بندی : رپورتاژ بازدید 2,298 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php