کد خبر : 269682 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401

ما در این بخش قصد داریم تا شما را با بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 و به نقل از وب سایت پیام کالا آشنا کنیم در ادامه در ابتدا توضیحات کوتاهی در مورد انتخاب بهترین اسباب بازی خدمت شما ارائه خواهیم کرد و بعد از آن ۵ …

ما در این بخش قصد داریم تا شما را با بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 و به نقل از وب سایت پیام کالا آشنا کنیم در ادامه در ابتدا توضیحات کوتاهی در مورد انتخاب بهترین اسباب بازی خدمت شما ارائه خواهیم کرد و بعد از آن ۵ نمونه از بهترین ، پرفروش ترین و محبوب ترین اسباب بازی های ایران را خدمت شما معرفی می کنیم.

بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401

بهترین اسباب بازی از نظر شما کدام است

قبل از آنکه به معرفی پنج اسباب بازی محبوب ایرانی برای شما بگوییم بهتر است در ابتدا توضیحاتی دهیم که بهترین اسباب بازی برای کودکان کدام است و کدام یک از آنها می تواند برای او مفید باشد؟

به طور کلی اسباب بازی ها در گام اول بایستی باعث سرگرمی کودک شود و او را مشغول بازی کردن کند اما بازی کردن فقط به معنای وقت گذراندن نیست بلکه باید در دل آن فوایدی را برای کودک حاصل شود به عنوان مثال اگر به خرید لگو که یک اسباب بازی فکری است برای خود خود بپردازید ، می تواند به پرورش خلاقیت ، افزایش قدرت حافظه و افزایش تمرکز به کودک کمک کند و یا اگر از اسباب بازی های حرکتی استفاده کنید می‌تواند باعث هماهنگی بین اعضای بدن او همچون دست ، گوش ، چشم و مغز او شود.

به طور کلی بهترین اسباب بازی ها از نظر روانشناسان اسباب بازی هایی می باشند که بتوانند در ذهن و جسم کودک تاثیر مستقیم بگذارند و به طور کلی مهارت های حرکتی و مغزی او را تقویت کند اما تا به اینجا متوجه شدیم که بهترین اسباب بازی ها از دید کارشناسان چه نوع هایی هستند.

 

قبل از خرید اسباب بازی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

حال که متوجه شدیم اسباب بازی ها باید چه فوایدی داشته باشند بایستی حتماً این نکته را هم در نظر بگیریم که آیا خرید این اسباب بازی متناسب با فرزند من میباشد یا خیر برای منظور باید نکات زیر را رعایت کنید.

۱-در گام اول باید بدانیم که اسباب بازی مناسب با سن کودک ما میباشد یا خیر به عنوان مثال برای یک کودک یک ساله قطعاً تفنگ اسباب بازی ساچمه ای نمی‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

۲- مناسب با جنسیت او باشد : هرچند اسباب‌ بازی‌ها جنسیت نمی شناسند اما خب طبیعتاً کودکان پسر بیشتر به اسباب بازی هایی همچون ماشین ،موتور و تفنگ علاقه‌ مندند و کودکان دختر هم بیشتر به عروسک ها و لوازم آشپزخانه و غیره.

 

۳- باعث آسیب به کودک نشود همانطور که در نکته شماره ی یک گفتیم به عنوان مثال اگر برای یک کودک یک ساله تفنگ اسباب بازی ساچمه ای بخرید قطعاً می‌تواند آسیب های جبران ناپذیری را بزند و یا برخی از اسباب بازی ها که دارای بخش های تیز و شکننده می باشند ، می تواند آسیب های بزرگی را به او برساند. بنابراین قبل از خرید از ایمنی آن مطمئن شوید چرا که همیشه شما مراقب کودک نیستید و ممکن است در کوچکترین زمان کودک دست به کار خطرناکی بزند.

 

۴- سعی کنید تنوع را در خرید اسباب بازی رعایت کنیم به عنوان مثال مشاهده می کنیم که بعضی از والدین صرفا برای کودک ها یک دسته خاص از اسباب بازی ها را می خرند و دیگر به سایر اسباب بازی ها توجهی ندارند.

 

معرفی بهترین اسباب بازی های ایران

حالا نوبت آن رسیده است تا 5 تا از پرفروش ترین و بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 از نگاه وب سایت پیام کالا را به شما معرفی کنیم.

1-ماکت فلزی بیل مکانیکی زرد رنگ

اولین اسباب بازی که در لیست بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 می باشد ، ماکت بیل مکانیکی زرد رنگ می باشد که بر خلاف تصور یکی از پرفروش ترین هاست.البته ناگفته نماند که ماکت ها معمولا بخش زیادی از طرفدارانش را افراد بزرگسال تشکیل می دهد چرا که جنبه ی بازی نداشته و تزیینی بوده و بسیار مورد علاقه ی کلکسیون دارا می باشد.

بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401

دومین اسباب بازی که در لیست بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 می باشد ، اسباب بازی فکر ی لگو می باشد که نام آن لگوی آرشیتیکت بوده که ساخته ی کشور ایران بوده و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.شما در این اسباب بازی در واقع قطعات کوچیک و بزرگ را بهم متصل میکنید و تا 10 ماشین میتوانید بسازید.

3-ماشین فلزی های ویلی و کینسمارت

سومین اسباب بازی که قصد معرفی آنرا داریم و جزو لیست بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 ما قرار دارد ، ماشین فلزی های ویلی و کینسمارت می باشند.توجه کنید که ویلی و کینسمارت درواقع برندهای محبوب ماشین فلزی می باشند.ماشین فلزی در واقع نمونه ی کوچیک شده ی ماشین های واقعی با رعایت تمام جزئیات هستند.مثلا اگر ماشین باز باشید و یک ماشین آمریکایی قدیمی ایمپالا را بشناسید و نمونه ی ماشین فلزی آنرا هم مشاهده کنید نهایت لذت را از طراحی و ساخت آن می برید.

4-هلکوپتر پروازی

چهارمین اسباب بازی در لیست بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 هلکوپتر پروازی می باشد.به طور کلی این روزها هلکوپترها ، کوادکوپتر و هلی شات به شدت پرفروش شده اند چرا که در واقع شما میتوانید با یک کنترل به راحتی آنرا مدیریت کرده و تجربه ی یک پرواز جذاب را داشته باشید.

5-عروسک خرگوش آفتاب گردان

عروسک هاهم که قطعا در لیست بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 ما قرار دارند اما عروسک آفتاب گردان خرگوشی به شدت در این سال ترند شد و به یکی دیگر از پرفروش ترین اسباب بازی ها رسید.

بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401

ما در این مقاله شما را با 5 تا از پرفروش ترین ، محبوب ترین و بهترین اسباب بازی های ایران در سال 1401 آشنا کردیم اگر شما هم اسباب بازی محبوبی و حتی فروشگاه اسباب بازی معتبری میشناسید میتوانید در انتهای همین صفحه برای ما کامنت کنید.

4/5 - (5 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 2,819 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php