کد خبر : 98040 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

بلژیک حریف آرژانتین در یک چهارم نهایی شد

تیم ملی فوتبال بلژیک با پیروزی برابر آمریکا در وقت‌های اضافه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف آرژانتین شد. تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و آمریکا از 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند تا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم رقابت کنند. …

تیم ملی فوتبال بلژیک با پیروزی برابر آمریکا در وقت‌های اضافه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف آرژانتین شد.

بلژیک حریف آرژانتین در یک چهارم نهایی شد

تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و آمریکا از 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند تا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم رقابت کنند. این دیدار که در ورزشگاه فونته‌نووای شهر سالوادور برگزار می‌شد در 90 وقت قانونی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌ اضافه کشیده شود.

بازی در وقت‌های اضافه با گل‌های دیبروین (93) ، لوکاکو (105) برای بلژیک و گرین (107) برای آمریکا دو بر یک به سود بلژیک به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 17 اتفاق خاصی در بر نداشت و داور به دلیل ورود یکی از تماشاگران به میدان مجبور شد دقایقی بازی را متوقف کند تا ماموران امنیتی این فرد را از زمین خارج کنند.

هر چه بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد این بلژیکی‌ها بودند که روی دروازه آمریکا فشار می‌آوردند اما حملات آنها هم بی‌نتیجه بود و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی هم مانند نیمه اول بیشتر در اختیار بلژیک بود. شاگردان ویلموتس خطرناک‌تر از 45 دقیقه نخست ظاهر شدند اما حضور هاوارد در دروازه آمریکا و تیر دروزاه مانع بزرگی بر سر راه پیروزی بلژیکی‌ها بود.

در پایان 90 دقیقه توپی از دورازه 2 تیم عبور نکرد تا این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

بلژیکی‌ها به دنبال این بودند که کار به پنالتی کشیده نشود و از همین رو دیبروین روی پاس لوکاکو در دقیقه 93 شاگردان ویلموتس یک بر صفر از تیم کلینزمن پیش انداخت. در ادامه بازیکنی که پاس گل اول را داده بود در دقیقه 105 گل دوم بلژیک را به ثمر رساند.

آمریکایی‌ها که امیدشان را از دست نداده بودند دو دقیقه بعد روی ضربه گرین 19 ساله یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

در نهایت اما بازی با نتیجه دو بر یک به سود بلژیک به پایان رسید و این تیم در مرحله یک چهارم نهایی حریف آرژانتین شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، جام جهانی برزیل ، مجله خبری ، مناسبت ها بازدید 252 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php