کد خبر : 158501 تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

برگزاری دوره آموزش بلند کردن ریش از سوی داعش

در دنیای سیاست هر روزه خبرهای تازه ای از گروهک تروریستی داعش به گوش می رسد و شما می توانید این اخبار را از سایت میهن فال دنبال کنید. در این مطالب به برگزاری دوره آموزش بلند کردن ریش از سوی داعش پرداخته ایم که از شما دعوت می کنیم …

در دنیای سیاست هر روزه خبرهای تازه ای از گروهک تروریستی داعش به گوش می رسد و شما می توانید این اخبار را از سایت میهن فال دنبال کنید. در این مطالب به برگزاری دوره آموزش بلند کردن ریش از سوی داعش پرداخته ایم که از شما دعوت می کنیم با جزیئبات این خبر همراهمان باشید.

برگزاری دوره آموزش بلند کردن ریش از سوی داعش

گروهک تکفیری داعش دوره‌ای آموزشی را با موضوع وجوب بلند کردن ریش در شهر تلعفر واقع در ایالت الجزیره سوریه برگزار کرد.

این گروهک همچنین اعلامیه‌هایی را درباره احکام ریش گذاشتن در سطح شهر توزیع کرده است.

مفتی‌های این گروهک، تراشیدن و یا کوتاه کردن ریش را خلاف شرع اعلام کرده‌اند.

داعش با تفسیر آیات قرآن بر اساس اعتقادات منحرف خود، کوتاه‌کردن یا تراشیدن ریش را از مظاهر دست بردن در خلقت خداوند می‌داند و با خاطیان به شدت برخورد می‌کند.

گفتنی است ایالت الجزیره داعش شامل مناطقی از سنجار، تل عبطه، المحلبیه، تل‌عفر، زمار و بعاج است که طی در پی حملات سال گذشته این گروهک ترویستی به اشغال آنان درآمده است.

برگزاری دوره آموزش بلند کردن ریش از سوی داعش

عناصر و سران داعش که به شهوت‌رانی و عیاشی شهرت دارند و زنان و دختران عراقی را به کنیزی می‌گیرند، وقتی در مقابل مردم عادی قرار می‌گیرند در تناقضی آشکار با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به وضع قوانینی سخت‌گیرانه پرداخته و مردم را به بهانه‌های واهی مانند درست نبستن پوشیه یا گوش دادن موسیقی شکنجه و اعدام می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سیاسی ، مجله خبری بازدید 224 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php