کد خبر : 269592 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

بررسی و مقایسه بروکرهای باینری اپشن آلپاری و پاکت آپشن

میپردازیم به بررسی بروکر فارکس و باینری آپشن آلپاری alpari به این دلیل که برخی از کاربران درخواست داده بودند تا با این بروکر بیشتر آشنا شوند تصمیم به نگارش این مقاله کردیم تا بصورت دقیق و موشکافانه این کمپانی را ارزیابی کنیم، شرکت ALPARI یکی از معتبرترین بروکر ها …

میپردازیم به بررسی بروکر فارکس و باینری آپشن آلپاری alpari به این دلیل که برخی از کاربران درخواست داده بودند تا با این بروکر بیشتر آشنا شوند تصمیم به نگارش این مقاله کردیم تا بصورت دقیق و موشکافانه این کمپانی را ارزیابی کنیم، شرکت ALPARI یکی از معتبرترین بروکر ها در سطح جهان میباشد که در بیش از 150 کشور جهان کاربر دارد و با شرایط عالی که برای معامله گران ایجاد کرده جز پرافتخارترین بروکر های بازار بین المللی بشمار میرود.

این شرکت در سال 1998 تاسیس گردیده و از همان ابتدا با در اختیار قرار دادن خدمات عالی و بدون رقیب توانست تا د معامله گران بیشماری را به سمت خود جذب کند، فعالیتبیش از دو میلیون و سیصد هزار مشتری در سراسر جهان نتیجه عملکرد و اعتبار عالی این بروکر میباشد، که این عملکرد خوب شامل پشتیبانی بسیار قوی، سرور های قدرتمند و بدون تاخیر برای معامله گران، واریز و برداشت در کمترین زمان ممکن و ارائه خدمات آموزشی رایگان میباشد.

بررسی و مقایسه بروکرهای باینری اپشن آلپاری و پاکت آپشن

همچنین فارسی سازی بروکر برای ایرانیان، ارائه پشتیبانی قوی برای فارسی و راه اندازی راهی برای واریز و برداشت بصورت ریالی (از طریق کارت عابر بانک داخل ایران) از عواملی است که هزاران ایرانی به این بروکر اطمینان کنند و در آن سرمایه هایی کلان به جریان بیندازند.

آلپاری توسط کمیسیون بین المللی خدمات مالی یا IFSC ریگوله شده که این خود یک پشتیبان بزرگ برای معامله گران است و همچنین هیچ گونه عملیات پرداختی و یا سرمایه گذاری با پول معامله گران انجام نمیدهد و تمامی موجودی تریدرها در بانک های معتبر و در جساب های مخصوص نگهداری میشود و تا انتها از آن حفاظت و نگهداری میکنند.

لازم به ذکر است بدانید، مشتریان آلپاری می توانند با استفاده از امکان انتخاب حساب، از بین حساب های مختلف(نانو، استاندارد، ای سی ان و پرو ای سی ان) با بالاترین سرعت اردر و کم ترین میزان اسپرد(صفر) با استفاده از دو پلتفرم متاتریدر 4 و متاتریدر 5 همچنین امکان حذف سواپ (همان بهره شبانه) و نیز معاملات اختیارات دوتایی برای خود حساب فعال نمایند.

برنامه های تشویقی جانبی، برگذاری مسابقات با اهدای جوایز نقدی و امکان افتتاح حساب پم از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بروکر است که توانسته آلپاری را در سرتاسر دنیا به خصوص در ایران متمایز سازد.

شما میتوانید هم حساب فارکس داشته باشید و هم حساب fix contracts یا باینری آپشن در آلپاری باز کنید.

برای استفاده از اندیکاتور ها جهت تحلیل بازار و همچنین انجام معاملات باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود نصب کنید و با پوزرنیم ، پسوردی که آلپاری به شما میدهد در متاتریدر لاگین کنید.

در فارکس آلپاری 4 نوع حساب میتوانید باز کنید که تنها تفاوت آنها در میزان لوریج ، حداقل میزان واریزی برای شارژ حساب و میزان اسپرد است .

1-حساب نانو

حداقل واریز 1 دلار میباشد.

لوریج: 1:500

اسپرد : ثابت از 2 پیپ

2-حساب استاندارد

حداقل واریز برای حساب (استاندارد متاتریدر4) 20 دلار میباشد.

و برای (حساب استاندارد متاتریدر5) 100 دلار میباشد.

لوریج: 1:1000

اسپرد : شناور از 0.3 پیپ

(توجه داشته باشید که لوریج بصورت پیشفرض روی عدد 500 است که باید به قسمت تنظیمات حساب استاندارد خود بروید و لوریج را به 1000 افزایش دهید ، داخل کانال تلگرام ویدئوی آموزشی آن را قرار داده ایم یا میتوانید از پشتیبان های آنلاین آلپاری کمک بگیرید)

3- حساب ECN

حداقل واریز 300 دلار میباشد

لوریج: 1:1000

اسپرد: شناور از 0.1 پیپ

4-حساب ECN_PRO

حداقل واریز 500 دلار میباشد

لوریج : 1:1000

اسپرد: 0 پیپ

مزایای فعالیت در بروکر آلپاری

  • اسپرد کم و بسیار پایین تا 0 پیپ
  • ریگوله شده در کمیسیون بین المللی خدمات مالی و عضو Financial Commission
  • خدمات مختلف جهت سرمایه گذاری از جمله حساب های پم PAMM
  • سرورهایی قدرتمند و بسیار سریع
  • روش های واریز و برداشت بسیار آسان و پرداخت در کمتر از 24 ساعت
  • بیش از 22سال سابقه درخشان و دو میلیون و سیصد هزار مشتری در سراسر جهان
  • پشتیبانی سریع فارسی از طریق هایی مانند چت آنلاین در سایت ، تلگرام و تماس تلفنی
  • به اشتراک گذاشتن آموزش ها نظیر تحلیل تکنیکال و اخبار مرتبط به زبان فارسی
  • استفاده از پلتفرم متاتریدر 4 و 5
  • اجرا شدن مسابقات با جوایز عالی و طرح های تشویقی

برای مشاهده آموزش ثبت نام در بروکر آلپاری روی لینک زیر کلیک فرمایید.

چگونه در آلپاری حساب باز کنیم؟

تمامی مواردی که در این پست برای شما عزیزان ارائه شد طی تحقیقات به عمل آمده توسط تیم باینری آپشن آلپاری میباشد و این آسودگی خاطر را به شما میدهیم که آلپاری بهترین گزینه برای فعالیت ایرانی ها در فارکس و باینری آپشن میباشد چرا که بروکر های اسکم و کلاهبردار زیادی در حال تبلیغ کردن هستند و لطفا در هر بروکری ثبت نام نکنید تا سرمایه تان به خطر نیوفتد.

بررسی و مقایسه بروکرهای باینری اپشن آلپاری و پاکت آپشن

بررسی بروکر پاکت اپشن

بروکر پاکت آپشن یکی از بروکرهای نوپا و محبوب در میان کاربران ایرانی است که توانسته تا حدی انتظارات کاربران ایرانی را برآورده کند. در این مطلب به بررسی بروکر پاکت آپشن می‎پردازیم تا بتوانیم در انتخاب بروکر مناسب یاری‎گرتان باشیم. فعالیت در بازار‌های مالی مثل بازار فارکس ، باینری آپشن و ارزهای دیجیتال در بستر بروکر‌ها صورت می‌گیرد. در واقع بروکرها بستر مناسب را برای فعالیت و خرید و فروش معامله گران فراهم می‌کنند. با محبوبیت بازارهای مالی مثل فارکس و ارزهای دیجیتال، بر تعداد بروکر‌هایی که امکان سرمایه‌گذاری را برای معامله گران فراهم می‌کنند، افزوده شده است.

با افزایش روز افزون تعداد بروکرها پیدا کردن بروکر مناسب کمی سخت‌تر می‌شود. در این میان، برای معامله گران ایرانی انتخاب بروکر مناسب کمی سخت‌تر از معامله گران سایر کشورهاست. چرا که بسیاری از بروکر‌های مطرح دنیا به دلیل تحریم ها، از ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی امتناع می‌کنند. بنابراین تریدرهای ایرانی برای انتخاب بروکر مناسب نه تنها باید بروکری را انتخاب کنند که انتظاراتشان را از یک بروکر خوب بسته به استراتژِی معاملاتی‌شان برآورده کنند، بلکه بایستی به تریدر‌های ایرانی نیز خدمات ارائه کند.

معرفی بروکر پاکت آپشن (Pocket Option)

بروکر پاکت آپشن (Pocket Option) یک بروکر باینری آپشن است که در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز نمود. بروکر پاکت آپشن، متعلق به شرکت Gembell Limited است. این شرکت در جزایر مارشال و در Trust Company Complex با شماره ۸۶۹۶۷ به ثبت رسیده است. بروکر پاکت آپشن در موسسه‌ی بین المللی تنظیم بازار روابط مالی (IFMRRC) با شماره مجوز TSRF RU ۰۳۹۵ AA Vv0124 ثبت شده است. موسسه بین المللی تنظیم بازار روابط مالی (IFMRRC) یک سازمان مستقل است و مثل FCA انگلستان یا CySEC در قبرس مرجع رسمی مالی نیست.

این پلتفرم معاملاتی تازه تاسیس بیش از ۱۵۰ نوع دارایی چون انواع ارزهای دیجیتال، ارزهای کشورها و سهام شرکت‌ها را پشتیبانی می‌کند.

بروکر پاکت آپشن در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است با ارائه پلتفرم ساده و کاربر پسند و ابزار‌ها و امکانات کاربردی، جایگاه خوبی را در بین معامله‎گران بازار‌های مالی فراهم کند.و کسانی که آشنایی با فارکس دارند حتما نام این بروکر را شنیده اند.

بروکر پاکت آپشن علاوه بر نسخه تحت وب، قابلیت نصب بر روی ویندوز، گوشی‌های همراه هوشمند در قالب اپلیکیشن اندروید و ios را دارد. کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند این بروکر را بر روی موبایل خود نصب کرده و در هر زمان و مکانی آن را مورد استفاده قرار دهند.

این بروکر با توجه به توانایی کاربران و سطح سرمایه‌گذاری آنان، حساب هاب متفاوتی را ارائه می‌کند که در ادامه این مطلب به انواع این حساب‌ها اشاره خواهیم نمود. همچنین دارندگان اکانت در بروکر پاکت آپشن می‌توانند در مسابقات و تورنومنت‌های مختلف شرکت کنند و از این طریق نیز درآمد کسب کنند.

امنیت بروکر پاکت آپشن

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، پاکت آپشن تحت نظارت IFMRRC قرار دارد. IFMRRC مرجع رسمی مالی به شمار نمی‌آید و سازمان مستقلی است که نمی‌توان آن را از نظر کیفیت با CySEC، FCA یا ASIC یکی دانست.

پاکت آپشن، بروکر تازه تاسیسی است که سود بالایی را برای معاملات در نظر گرفته است. اما با توجه به سابقه کوتاه این بروکر بهتر است، در صورتی که تمایل به استفاده از آن دارید، با احتیاط وارد معاملات شوید و یا از یک پلتفرم شناخته شده‌تر استفاده کنید.

بررسی و مقایسه بروکرهای باینری اپشن آلپاری و پاکت آپشن

ویژگی‌های بروکر پاکت آپشن

  1. در پاکت آپشن امکان فروش یک آیتم قبل از اتمام تاریخ انقضای آن وجود دارد.
  2. محدودیتی برای ایجاد و حذف یک معامله وجود ندارد.
  3. در این پلتفرم انواع ابزار‌ها، برای انواع معاملات و مبادلات فراهم شده است.
  4. امکان استفاده از این بروکر بر روی گوشی همراه هوشمند و از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و ios فراهم شده است و کاربران می‌توانند به راحتی در هر مکانی با استفاده از گوشی همراه خود ترید کنند.
  5. کاربران در پاکت آپشن بعد از انجام مبادله خود، از بروکر پاداش دریافت می‌کنند.
  6. پاکت آپشن دارای حساب دمو برای معامله گران تازه ‎کار است.
  7. بیش از ۵۰ روش پرداخت در بروکر پاکت آپشن وجود دارد، کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین روش پرداخت را انتخاب کنند.

مزایای ترید در پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن روش‌های متنوع تسهیلاتی و خدماتی را به بهترین شکل برای کاربران خود فراهم کرده است، که در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره شده است:

  1. برای فعالیت در بروکر پاکت آپشن می‌توان تنها با ۵۰ دلار یک معامله آنلاین را انجام داد. نیازی نیست تا مبلغ زیادی در حساب کاربری خود شارژ کرد.
  2. بروکر پاکت آپشن دارای یک اکانت آزمایشی با موجودی ۱۰ دلار در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
  3. پاکت آپشن هزینه اضافی برای معاملات دریافت نمی‌کند و سود خوبی به تریدر‌ها می‌دهد.
  4. تعداد ارزهای زیادی در این بروکر وجود دارد که می‌توان در آنها سرمایه‌گذاری نمود. می‌توان ارز دلخواه خود را در این بروکر ترید نمود.
  5. حداقل میزا ن سرمایه‌گذاری در پاکت آپشن تنها یک دلار است.
  6. امکان انواع پرداخت‌ها در ۲۴ ساعت شبانه روز برای کاربران فراهم شده است.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,046 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php