کد خبر : 1873 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰

برخی از ویژگی های جدید در فایرفاکس 3.6

خود را برای نوار منو پنهان شونده فایرفاکس آماده کنید ، موزیلا لیستی از ویژگی های فایرفاکس 3.6 به عنوان راهنمایی برای توسعه دهندگانی که به آشنایی با این تغییرات نیاز دارند منتشر کرده است . راهنمای توسعه فایرفاکس 3.6 نوار منو پنهان شونده ای را ذکر می کند که …

برخی از ویژگی های جدید در فایرفاکس 3.6

خود را برای نوار منو پنهان شونده فایرفاکس آماده کنید ، موزیلا لیستی از ویژگی های فایرفاکس 3.6 به عنوان راهنمایی برای توسعه دهندگانی که به آشنایی با این تغییرات نیاز دارند منتشر کرده است .

راهنمای توسعه فایرفاکس 3.6 نوار منو پنهان شونده ای را ذکر می کند که با رابط کاربری انعطاف پذیر فایرفاکس که موزیلا برای نسخه های 3.7 و 4 آن ترتیب دیده سازگار است. این نکته برای توسعه دهندگان افزونه ها و افرادی که از نوار منو برای کنترل افزونه های خود استفاده می کنند قابل اهمیت است.

برای توسعه دهندگان ابزار های وب هم ویژگی صوتی در نظر گرفته شده است که در شرایط گوناگون پخش شود. این ویژگی برای اطلاع از رایانامه های دریافتی، پیام های فوری و هر اتفاقی که امروزه ابزار های وب بر خلاف نرم افزار های فعال در رایانه در آگاه سازی شما دچار دردسر می شوند مفید به نظر می رسد.

نسخه بعدی فایرفاکس نه تنها از طول و عرض جغرافیایی پشتیبانی می کند، بلکه می تواند نشانی هایی مثل نام خیابان ، شهر و کد پستی را نیز نمایش دهد. این یکی از ویژگی های جالب فایر فاکس 3.5 است که وبسایت های قانونی می توانند به عنوان مثال مکان شما و آدرس کافی شاپ نزدیک به شما را در نقشه نمایش دهند.

اریک شفرد مدیر توسعه موزیلا می گوید این تنها طرحی ابتدایی از فایرفاکس 3.6 است و نباید آن را تمام ویژگی های فایرفاکس 3.6 تصور کرد.

موزیلا، فایرفاکس 3.5 را در ژوئن سال 2009 منتشر کرد. نسخه بعدی فایر فاکس با اسم رمز “ناموروکا” (Namoroka) بر روی ویژگی هایی مثل عملکرد و سازگاری با سرویس هایی مثل فرهنگ های لغت و ابزار های وب تاکید دارد و قرار است بین ایتدا تا اواسط سال 2010 منتشر شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 681 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php