کد خبر : 166501 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

با نارگیل و سیب چربی را بسوزانید…

زمانی که بحث کاهش وزن پیش می‎آید، چیزی که شما می‎خورید و کاری که انجام نمی‎دهید به یک میزان مهم هستند. و خوردن میوه‎ها می‎تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. میوه‎ها از نظر کالری کم کالری بوده و پر از مواد مغذی می‎باشند، همچنین باعث می‎شود شکم شما برای …

با نارگیل و سیب چربی را بسوزانید...

زمانی که بحث کاهش وزن پیش می‎آید، چیزی که شما می‎خورید و کاری که انجام نمی‎دهید به یک میزان مهم هستند. و خوردن میوه‎ها می‎تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. میوه‎ها از نظر کالری کم کالری بوده و پر از مواد مغذی می‎باشند، همچنین باعث می‎شود شکم شما برای مدت زمان زیادی پر باشد. چه به عنوان صبحانه باشد، چه ناهار و شام، یا هر زمانی بین وعده‎های غذایی، شما می‎توانید از میوه‎های خوشمزه هر زمان و هرجا استفاده کنید و لذت ببرید.

با خوردن آووکادو چربی سوزی را سرعت بخشید

آووکادو در راس لیست میوه‎هایی قرار دارد که دارای محتوای چربی بالایی است، ولی در راس لیست میوه‎های چربی سوز نیز قرار دارد. دلیل آن این است که این میوه دارای مقادیر بالایی از اسید‎های چرب امگا ۹ است، که اسید‎های مونو اشتباع‎ شده‎ای هستند که برای بدن شما سالم می‎باشند.
آووکادو سرعت تبدیل چربی به انرزی را افزایش می دهد، بنابراین باعث بالا بردن سطح متابولیسم بدن شما می‎شود. آن‎ها همچنین کمک به افزایش هورمون‎های خاصی می‎کنند که کمک به کاهش وزن هم در زنان و هم مردان می‎‎کند. آووکادو‎ها به مغز شما اطلاع می‎دهند که شکم شما پر است، بنابراین جلوی خوردن غذاهای ناسالم گرفته می‎شود.

سیب دومین میوه چربی سوز

زمان صحبت در رابطه با میوه‎های چربی سوز سالم، ما نمی‎توانیم از سیب‎های جادویی غافل شویم. زمانی که بحث کاهش وزن پیش می‎آید، سیب ها کمک شایانی می‎کنند. سیب‎ها دارای محتوای بالای فیبر و کالری کمی هستند، که چنین امری باعث می‎شود خوراکی عالی باشند. این میوه دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید تا حس کنید سیر سیر هستید و از خوردن بیشتر منع شوید. آن‎ها همچنین غنی از ویتامین B و C، آنتی اکسیدان‎ها و مواد معدنی هستند که کمک به سازماندهی امور بدن شما می‎کنند.

بلوبری‎ با آنتی اکسیدان به چربی سوزی تان کمک می کند

تمامی میوه‎های توتی برای بدن شما خوب هستند، ولی بلوبری‎ها بهترین آن‎ها هستند. آن‎ها دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان هستند که ویژگی‎های مبارزه با چربی به آن‎‎ها می‎بخشد.
مواد غذایی موجود در آن‎ها به افزایش متابولیسم بدن شما کمک می‎کند و بدن شما را در کالری سوزی موثرتر می‎سازد. آن‎ها دارای شاخص گلیسیمی پایینی هستند که به این معنا است که ذائقه‎ی شیرینی دوستی شما را به خوبی راضی می‎کنند بدون اینکه نیاز باشد قند بیشتری وارد بدن خود کنید. حتی مطالعات نشان داده است که افرادی که روزانه بلوبری مصرف کرده‎اند به نسبت آن‎هایی که مصرف نکرده‎اند بهتر وزن کم کرده‎‎اند.

گریپ فروت برای کاهش وزن

طبق نظر متخصصان بدن سازی، اگر شما روزانه گریپ فروت مصرف کنید، واقعا می‎توانید در تسریع روند طی کردن مسیر وزن کردن خود، بدون داشتن تغییرات زیاد در رژیم غذایی خود، موفق باشید. محتوای آبی بسیار بالای گریم فروت کمک به تمیز سازی بدن از درون می‎‎کند و همچنین شما را سیراب و سیر نگه می‎دارد. به علاوه، آنزیم‎های چربی سوزی در این میوه آن را به یک فوق غذا برای وزن کم کردن تبدیل می‎کنند. از آنجایی که انرژی زیادی برای هضم این میوه صرف می‎شود، کمک به سوزاندن کالری‎های بیشتری می‎شود.

نارگیل و کاهش وزن

یک ماده‎ مغذی شیرین و شکم پر کن که برای پر کردن بین وعده‎‎های غذایی عالی است. نارگیل کمک می‎کند که احساس پر و سیر بودن داشته باشید، بنابراین باعث می‎شود کالری کمتری مصرف کنید. نارگیل پر از تری گلیسیرید‎های زنجیره متوسط است و سرعت متابولیسم را (تا ۳۰ درصد) افزایش می‎دهد.

انار‎ با کم کردن اشتها به کاهش وزن تان کمک می کند

طبق گفته‎ تحقیقات، آنتی اکسیدان پلی فنول‎های موجود در این میوه کمک به افزایش متابولیسم شما می‎‎کنند. همچنین به بدن شما کمک می‎کند از سموم رهایی یابد. انار‎ها می‎توانند به پایین آوردن اشتهای شما کمک کنند. برای همین است که شما باید یک لیوان آب انار در هنگام صبحانه مصرف کنید یا آن را به ظرف سالاد خود قبل از ناهار اضافه کنید. بنابراین، از این میوه‎ شیرین زیاد مصرف کنید تا ذائقه‎ی شیرینی دوست خود را نیز ارضا کرده و در نهایت در برابر حملات شدید گرسنگی مقاومت کرده باشید.

لیمو‎ و کاهش وزن

شما از قبل می‎دانید که لیمو‎ها چه میوه‎های سم زدای عالی هستند. خوب، این ویژگی و موارد بیشتر باعث می‎شود این میوه جزو لیست ما قرار بگیرد.
لیمو به عنوان سم زداها‎ی کبد شهرت دارد، یک کبد سالم برای حفظ قابلیت بدن در هضم غذا و چربی سوزی ضروری است. از آنجایی که لیمو‎ها جلوی تجمع چربی در بدن را می‎گیرند، در وزن کم کردن شگفت انگیز عمل می‎کنند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تغذیه بازدید 438 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php