کد خبر : 5972 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۸

با طالع‌بینی خوردن غذاها آشنا شوید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که خوردن غذاها نیز طالع‌بینی دارد و شما می‌توانید درهر یک از روزهای مختلف هفته، متناسب با هر روز غذاهای مشخصی را مصرف کنید. شبکه خبری تورنتو نیوز در مقاله‌ای در این باره آورده است که غذاهای ایده‌آل و متناسب با …

با طالع‌بینی خوردن غذاها آشنا شوید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که خوردن غذاها نیز طالع‌بینی دارد و شما می‌توانید درهر یک از روزهای مختلف هفته، متناسب با هر روز غذاهای مشخصی را مصرف کنید.

شبکه خبری تورنتو نیوز در مقاله‌ای در این باره آورده است که غذاهای ایده‌آل و متناسب با روزهای مختلف هفته عبارتند از:

– یکشنبه: بر اساس طالع‌بینی روزهای هفته، یکشنبه روز خورشید است که نماد درخشش و زندگی است و در این روز می‌توان انواع مواد غذایی شامل گیاهان، سبزیجات، میوه‌ها و انواع منابع گوشتی را مصرف کرد.

– دوشنبه: این روز هفته «روز ماه» خوانده می‌شود و ماه نیز نماد عنصر آب است و به همین دلیل توصیه می‌شود که از مواد خوراکی حاوی ذخیره آب بیشتر مثل هندوانه، خیار و کدو تنبل و سایر میوه‌ها و سبزی آبدارتر استفاده کنید.

– سه‌شنبه: روز سیاره مریخ است که گفته می‌شود فرمانروای روز و ساطع‌کننده حرارت است. لذا گفته می‌شود که برای هماهنگی بدن با این روز بهتر است از موادغذایی که طبع گرم‌تری دارند مثل انبه، خرما و آناناس مصرف کنید.

– چهارشنبه: روز متعلق به عطارد است که به عنوان یک سیاره دوگانه شناخته می‌شود و بنابراین مصرف تمام انواع مواد غذایی در این روز هفته توصیه می‌شود.

– پنجشنبه: نیز روز متعلق به سیاره مشتری است و به همین دلیل برای هماهنگی با این روز خوردن مواد غذایی زرد و نارنجی رنگ مثل پرتقال، لیمو و موز مفید است.

– جمعه: این روز هم متعلق به سیاره دوگانه عطارد بوده و بنابراین مصرف همه انواع مواد غذایی در روز جمعه بلامانع است.

– شنبه: این روز نماد سیاره کیوان است. از آنجا که ساختار این سیاره از روغن است لذا می‌توانید در این روز با خیال راحت از خوردن غذاهای چرب و لذیذ، لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : فال بازدید 252 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php