کد خبر : 17828 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۴:۱۸

با این ورزش وزن کم کنید!

ورزش شنا باعث کاهش وزن می‌شود و عضلات بدن را ورزیده می‌کند. پایگاه اینترنتی “Utile” در این باره نوشته است: روش‌های کاهش وزن زیادند، اما ورزش راهی ثابت شده است. شنا جزو ورزش‌های مفید برای کاهش وزن است. کم کردن وزن اغلب پیچیده است. رژیم‌های معجزه آسای زیادی هر روزه …

با این ورزش وزن کم کنید!

ورزش شنا باعث کاهش وزن می‌شود و عضلات بدن را ورزیده می‌کند. پایگاه اینترنتی “Utile” در این باره نوشته است: روش‌های کاهش وزن زیادند، اما ورزش راهی ثابت شده است. شنا جزو ورزش‌های مفید برای کاهش وزن است.
کم کردن وزن اغلب پیچیده است. رژیم‌های معجزه آسای زیادی هر روزه معرفی می‌شوند و روش‌هایی که واقعا مفید هستند، معمولا طولانی و سخت است. شنا، در این زمینه فواید زیادی دارد، این ورزش ، فعالیت ایده‌آل برای سریع لاغر شدن است.

فواید شنا

پوشیدن لباس شنا و به استخر رفتن گاهی اوقات برای افرادی که اضافه وزن دارند. سخت است. با این وجود، شنا ورزشی موثر است که سریع از آن نتیجه‌ می‌گیرد.

-‌ هنگامی که در آب غوطه ور می شوید، بدن سبک‌تر می‌شود و راحت‌تر می‌توانید حرکت کنید. می‌توان در آب فعالیت‌های شدید عضلانی داشت، بدون این که زیاد به بدن فشار بیاید و خستگی ایجاد شود. بنابراین نسبت به ورزش‌های دیگر کمتر خسته کننده است. در این ورزش عضلات کمر به شدت کار می‌کنند و نتایج خوبی حاصل می‌شود.

فایده دیگر شنا این است که این ورزش روشی ایده‌آل برای آرامش پیدا کردن است. بعد از یک نوبت شنا، فرد احساس آرامش می‌کند. به علاوه انجام شنا و کم کردن وزن ، باعث هماهنگی اعضای بدن شده و از دردهای کم می کاهد . شنا روشی ایده‌آل برای به دست آوردن تناسب اندام و اعتماد به نفس است.

بهینه سازی نتایج

حتی اگر هدف ما کم کردن وزن باشد، باید این کار را با هوشیاری انجام دهیم و به تغذیه و نیازهای بدن برای تولید انرژی توجه کنیم. بنابراین باید تغذیه‌ای متعادل و متنوع داشت تا بتوان وزن کم کرد و دردی نداشت.

در استخرهای شنا کلاس‌هایی برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند برگزار می‌شود. باید مکان و روشی که با آن راحت‌تر هستید پیدا کنید.

لازم نیست که هر روز به استخر بروید. بهتر است به آرامی شروع کنید و به خود فشار نیاورید. حتی اگر یک یا دو جلسه یک ساعته در هفته‌ شنا کنید، نتایج خوب و سریعی کسب خواهید کرد.

 

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، سبک زندگی بازدید 379 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php