کد خبر : 180710 تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

با این میوه به راحتی وزن کم کنید!

با این میوه به راحتی وزن کم کنید! گریب فروت میوه‌ مرکبی که سرشار از املاح و ویتامین‌ است که به کاهش فشار خون و کاهش وزن کمک می‌کند. یک متخصص تغذیه در خصوص خواص گریپ‌فروت بیان کرد: گریپ فروت میوه‌ای است که در گروه مرکبات قرار می‌گیرد و سرشار …

با این میوه به راحتی وزن کم کنید!

با این میوه به راحتی وزن کم کنید!

گریب فروت میوه‌ مرکبی که سرشار از املاح و ویتامین‌ است که به کاهش فشار خون و کاهش وزن کمک می‌کند.

یک متخصص تغذیه در خصوص خواص گریپ‌فروت بیان کرد: گریپ فروت میوه‌ای است که در گروه مرکبات قرار می‌گیرد و سرشار از فیبر و ویتامین C است که فیبر فراوان و کالری ناچیز در این میوه موجب کاهش گرسنگی می‌شود. به همین دلیل به افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می‌شود، این میوه را قبل از هر وعده‌ غذایی مصرف نمایند تا از شدت گرسنگی آنها بکاهد، همچنین گریب‌فروت به دلیل این که حاوی مقدار فراوانی ویتامین C است، مصرف موجب افزایش واکنش و تجزیه‌ی چربی‌های سلول‌های بدن شده و در کاهش میزان این چربی‌ها مؤثر است.

دکتر محمدحسین عزیزی افزود: این میوه به دلیل وجود میزان فراوان ویتامین C و بتاکاروتن که به ویتامین A تبدیل می‌شود باعث کاهش فشار خون شده و توصیه می‌شود افرادی که به این بیماری مبتلا هستند با رعایت رژیم غذایی مناسب و مصرف این میوه مرکب فشار خون و وزن خود را کنترل نمایند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 168 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php