کد خبر : 56521 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۳:۳۵

با این غذاهای بدون کالری وزن کم کنید

ردم بعضی اوقات دربارۀ غذاهای با کالری منفی صحبت می کنند, اما بخاطر اینکه کالری واحد اندازه گیری انرژی است, پس چیزی بعنوان کالری منفی وجود ندارد. و می شود گفت, برخی غذاهای بدون کالری و کم کالری وجود دارند که برای هضمشان نیاز به انرژی بیشتری است از انرژی …

با این غذاهای بدون کالری وزن کم کنید

ردم بعضی اوقات دربارۀ غذاهای با کالری منفی صحبت می کنند, اما بخاطر اینکه کالری واحد اندازه گیری انرژی است, پس چیزی بعنوان کالری منفی وجود ندارد. و می شود گفت, برخی غذاهای بدون کالری و کم کالری وجود دارند که برای هضمشان نیاز به انرژی بیشتری است از انرژی که از خود آن غذاها عاید بدن می شود.

این غذاها, بهترین غذاهای رژیمی هستند چونکه به شما احساس سیری می دهند و کالری کمی هم دارند, با این غذاها هیچ ریسکی برای بالا رفتن وزن وجود ندارد. همچنین شایان ذکر است که در حالی که برخی از مردم ادعا می کنند که نباید میوه ها را در رژیم غذایی بگنجانید چون حاوی مقادیر بسیاری قند هستند, اکثر میوه ها در حقیقت کالری بسیار کمی دارند. در حقیقت, سیر دارای کالری بیشتری از هندوانه, انبه, سیب و بسیاری دیگر از تنقلات شیرین دیگر است.

همۀ میوه های موجود در این تصویر عاری از کالری نیستند, همۀ آنها برایتان خوب است ولی باید بخاطر بسپارید که اسراف در مصرف بیش از حد این میوه ها هم می تواند کالری زیادی را به بدن شما برساند.

با این غذاهای بدون کالری وزن کم کنید

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : پزشکی و سلامت ، تغذیه بازدید 384 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php