کد خبر : 2396 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۶:۴۹

بازی جدید و جذاب Dream Woods 1.0

بازی Dream Woods 1.0 یک بازی بسیار سرگرم کننده است. جادوگر بد جنسی راه را با جعبه هایی روی دخترک بسته است و دخترک نمیتواند خودش را به درب خروجی برساند. شما باید این جعبه ها را از بین ببرید و راه را برای او باز کنید. به این صورت که مکعب …

بازی Dream Woods 1.0 یک بازی بسیار سرگرم کننده است. جادوگر بد جنسی راه را با جعبه هایی روی دخترک بسته است و دخترک نمیتواند خودش را به درب خروجی برساند. شما باید این جعبه ها را از بین ببرید و راه را برای او باز کنید. به این صورت که مکعب های رنگی در بازی وجود دارد که میتوانید با قرار دادن ۳ مکعب هم رنگ در کنار جعبه ها، جعبه ها را منفجر کنید و راه را برای دخترک باز کنید. مراحل ابتدایی بسیار ساده است اما وقتی به مراحل بالاتر میرسید کار شما خیلی دشوار میشود. سرعت عمل و تفکر به جا کلید موفقیت شما در بازی Dream Woods 1.0 است.

بازی جدید و جذاب Dream Woods 1.0

Portable Dream Woods 1.0 | Size: 78 MB | Direct Link

حداقل امکانات سخت افزاری برای اجرای بازی Portable Dream Woods 1.0:
– ویندوز XP , Vista , Seven
– پردازنده ۱ گیگا هرتز
– رم ۵۱۲ مگابایت

دانلود و عکسی از بازی در ادامه مطلب

بازی جدید و جذاب Dream Woods 1.0

دانلود با لینک مسقیم و حجم ۷۸٫۶ مگابایت | لینک کمکی (غیر مستقیم)
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازی کامپیوتر بازدید 699 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php