کد خبر : 462 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۴

بازی اتومبیل رانی Overspeed Street Racing

Overspeed Street Racing از جمله بازی های سبک مسابقه ای است که در آن هیجان زاید الوصفی را تجربه خواهید کرد. مراحل بازی تماما در خیابان های شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. جایی که پلیس در کمین افرادی است که با سرعت های وحشتناک با هم رقابت کرده و …

Overspeed Street Racing از جمله بازی های سبک مسابقه ای است که در آن هیجان زاید الوصفی را تجربه خواهید کرد. مراحل بازی تماما در خیابان های شهر لس آنجلس اتفاق می افتد. جایی که پلیس در کمین افرادی است که با سرعت های وحشتناک با هم رقابت کرده و رعب و وحشت را به جان شهروندان می اندازند. از میان ۱۰ ماشین پر سرعت می توانید هر کدام را انتخاب کرده و با دوستان خود به رقابت بپردازید. به جزییات بازی در حد بسیار جالبی پرداخته شده، به طوری که با هر بار برخورد ماشین با کناره های خیابان یا ساختمان های اطراف آن صدمه دیده و برای تعمیر آن بایستی از پول هایی که با کسب مقام در مسابقات بدست می آورید استفاده کنید. هم چنین خواهید توانست ماشین خود را از نظر زیبایی و هم چنین از نظر قدرت و افزایش توانایی ارتقا دهید. خیابان ها و مکان هایی که مسابقات در آنجا برگزار می شوند عینا از روی مدل واقعی همان مکان ها در شهر لس آنجلس طراحی شده اند. بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد.
بازی اتومبیل رانی Overspeed Street Racing
Portable Overspeed Street Racing | Size: 320 MB
ویژگی های بازی Overspeed Street Racing:
ـ گرافیک بالا
ـ پرداختن عالی به جزییات
ـ قابلیت ارتقای ماشین
ـ پرتابل
ـ ۱۰ نوع ماشین منحصربفرد
ـ برگزاری مسابقات در خیابان های شهر لس آنجلس
حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل ۲۰۰۰/XP
ـ پردازنده مرکزی ۲٫۴ GHz
ـ کارت گرافیک ۱۲۸MB
ـ حافظه موقت

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازی کامپیوتر بازدید 658 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php