کد خبر : 19973 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

این اسمارت‌فون‌های هیجان‌انگیز

شرکت‌های بزرگ موبایل طی دو روز گذشته محصولات جدید و جالب توجهی را عرضه‌کرده‌اند، شرکت‌های نوکیا، بلک‌بری و سونی سه اسمارت‌فون جدید با ویژگی‌های متفاوت را رونمایی کرده‌اند. براساس گزارش فاکس نیوز،‌ سه شرکت نوکیا، سونی و بلک‌بری طی دو روز گذشته با عرضه گوشی‌هایی جدید توجه مصرف‌کنندگان را به …

این اسمارت‌فون‌های هیجان‌انگیز

شرکت‌های بزرگ موبایل طی دو روز گذشته محصولات جدید و جالب توجهی را عرضه‌کرده‌اند، شرکت‌های نوکیا، بلک‌بری و سونی سه اسمارت‌فون جدید با ویژگی‌های متفاوت را رونمایی کرده‌اند.

براساس گزارش فاکس نیوز،‌ سه شرکت نوکیا، سونی و بلک‌بری طی دو روز گذشته با عرضه گوشی‌هایی جدید توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده‌اند.

شرکت نوکیا گوشی روز گذشته اسمارت‌فون جدید خود،‌لومیا 925 را با چهره‌ای فلزی و دوربینی با کیفیت‌تر از همیشه رونمایی کرد. این گوشی تحت ویندوز هشت بوده و نسبت به مدل‌های پیشین در بخش دوربین عکاسی ارتقا کیفیت یافته و دوربین آن برخلاف گوشی‌های قبلی از 6 لنز برخوردار است تا بتواند نور طبیعی را بهتر جذب کند.

این اسمارت‌فون‌های هیجان‌انگیز

در بخش نرم‌افزاری نیز نوکیا نرم‌افزاری به نام دوربین هوشمند را عرضه‌کرده‌است که می‌تواند در هر ثانیه 10 عکس به ثبت برساند تا کاربر بتواند بهترین گزینه را از میان آنها انتخاب کرده و یا آنها را با یکدیگر ترکیب کند.این گوشی از پردازشگر دو هسته‌ای، یک گیگابایت RAM و دوربین 8.7 مگاپیکسلی برخوردار است و وزن آن درحدود 50 گرم است. فروش لومیا 925 از ماه ژوئن در اروپا با قیمت 469 یورو آغاز خواهد شد و فیمت آن در آمریکا 608 دلار اعلام شده‌است.

شرکت سونی دومین شرکتی است که به تازگی محصولی جدید و ضد آب را به کاربرانش معرفی کرده‌است. گوشی Xperia ZR اسمارت‌فون جدید این شرکت است که اگر آن را درون یک مخزن آب هم بیاندازید همچنان می‌توانید با کمک این گوشی با کیفیت و وضوح بالای تصویری عکاسی و تصویربرداری کنید.

این اسمارت‌فون‌های هیجان‌انگیز

Xperia ZR از نظر ظاهری به گوشی Xperia Z شباهت دارد با این تفاوت که نمایشگر آن کوچکتر بوده و از ویژگی ضد‌انعکاس برخوردار است. این گوشی ضد غبار و ضد آب است و به گفته سونی می‌توان آن را برای 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب نگه داشت. همچنین دوربین این گوشی امکان عکاسی و فیلمبرداری زیر آب را به کاربر خواهد داد.

دوربین این گوشی 13 مگاپیکسلی است، ضخامتی برابر 10.5 میلیمتر داشته و وزن آن 138 گرم است. این گوشی از اندروید 4.1 بهره‌ برده و از پردازشگر چهار هسته‌ای، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و شکاف کارت SD برخوردار است. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده‌است.

شرکت RIM نیز روز گذشته نسخه‌ای ارزان‌قیمت‌تر از گوشی بلک‌بری خود را رونمایی کرده و اعلام کرد به زودی خدمات بلک‌بری مسنجر یا BBM این شرکت برای آی‌فون و گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد شد.

این اسمارت‌فون‌های هیجان‌انگیز

تورستن هینز رئیس این شرکت اعلام کرد نسخه آی‌فونی و اندرویدی خدمات BBM به زودی به صورت رایگان ارائه خواهد شد. گوشی ارزان‌قیمت‌تر بلک‌بری با نام تجاری Q5 نیز از ماه جولای در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. این گوشی مانند دیگر نسخه‌های بلک‌بری از صفحه‌کلید برخوردار خواهد بود،‌ویژگی که باعث شده باوجود عقب ماندن این گوشی در بازار مصرف،‌بسیاری از کاربرانش را به خود وفادار نگه دارد زیرا بسیاری از کاربران صفحه‌کلید را به صفحه لمسی ترجیح می‌دهند.

این گوشی سبک و باریک در رنگ‌های قرمز،‌مشکی،‌سفید،‌نارنجی و صورتی عرضه خواهند شد. Q5 از حافظه داخلی هشت گیگابایتی،‌دوربین جلویی دو مگاپیکسلی و دوربین پشتی پنج مگاپیکسلی و نمایشگر 3.1 اینچی LCD برخوردار است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : معرفی گوشی ، موبایل بازدید 328 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php