کد خبر : 180486 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲:۰۰

اینگونه در زمستان آرایش کنید

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]فراموش نکنید خط چشم جزء اصلی آرایش صورت شما در پاییز و زمستان است. قبل از کشیدن خط چشم صورتتان را با یک ماسک مغذی، شاداب نمایید.[/box] در‌‌این فصل سرد سال با رنگ‌هایی زیبا و درخشان، چهره‌مان را مدرن و سرزنده کنیم. رنگ‌هایی مانند آبی کبالتی …

اینگونه در زمستان آرایش کنید

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]فراموش نکنید خط چشم جزء اصلی آرایش صورت شما در پاییز و زمستان است. قبل از کشیدن خط چشم صورتتان را با یک ماسک مغذی، شاداب نمایید.[/box]

در‌‌این فصل سرد سال با رنگ‌هایی زیبا و درخشان، چهره‌مان را مدرن و سرزنده کنیم. رنگ‌هایی مانند آبی کبالتی دلنشین شبانه، طلایی، مشکی گرافیکی را امتحان کنید.

سایه چشم آبی کبالتی

سایه آبی کبالتی بسیار رنگ جذاب و زیبایی است که سفیدی چشمان شما را بیشتر نمایان می‌‌کند. سایه چشم را قبل از زیرسازی صورت استفاده کنید تا بخش‌‌‌های افتاده و چروکیده پوست راحت‌تر مشخص شوند و زیرسازی صورت خوب آنها را بپوشاند، سپس اطراف چشم را کرم پودر زده و بعد از آن بالای سایه کبالتی را یک سایه کرمی سورمه‌ای بکشید. زیرسازی پوست را همرنگ پوست خود انتخاب نمایید. فراموش نکنید که همراه با‌‌این رنگ سایه، حتما از ریمل پررنگ مشکی استفاده نمایید. برای درخشش بیشتر لب‌‌‌ها نیز در‌‌این فصل سرد و خشک از یک حجم دهنده لب استفاده نمایید.

متالیک درخشان

برای حداکثر جلوه رنگ‌‌‌های درخشان طبیعی بر روی پلک چشم‌‌‌هایتان از طیف‌‌‌های رنگی طلایی گرفته تا قهوه‌‌ای سوخته (طلایی- کاراملی- تافی- برنز- قهوه‌‌ای- قهوه‌‌ای سوخته) استفاده نمایید تا چهره‌تان را خیلی سریع به روز نمایید. مراقب باشید هنگامی که‌‌این رنگ‌‌‌ها را بکار می‌‌برید زیر چشم‌‌‌هایتان پف یا حلقه‌‌ای تیره بجا نگذارید. سایه چشمی متالیک-طلایی همراه با رژ گونه‌‌ای به رنگ‌‌‌های هلویی، زردآلویی و یا عسلی روی گونه‌‌‌هایتان ویک حجم دهنده لب ترکیب بسیار جذاب و زیبایی به صورت شما می‌‌دهد.

خط چشم

فراموش نکنید خط چشم جزء اصلی آرایش صورت شما در پاییز و زمستان است. قبل از کشیدن خط چشم صورتتان را با یک ماسک مغذی، شاداب نمایید. سپس پلک‌‌‌ها را با یک کرم گریم بپوشانید. حال خط چشم مشکی را پشت چشم تا گوشه خارجی کشیده و در انتها مانند علامت تیک بکشید. حتماً از ریمل مشکی همراه با‌‌ این آرایش استفاده نمایید. گونه‌‌‌ها را نیز با یک رنگ هلویی و لب‌‌‌ها را هم با یک رژ لب رنگ لب بپوشانید. در‌‌این روزهای سرد و خشک زمستانی لبهای ما خیلی زود خشک می‌‌شوند و ممکن است زود‌تر از هر بخشی از صورت چهره‌مان را بهم بریزند. استفاده از مرطوب کننده‌‌‌هایی حاوی روغن‌‌‌های گیاهی نارگیل و هسته خرما بر روی لب‌‌‌ها می‌‌توانند از خشکی آن جلو گیری نمایند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 467 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php