کد خبر : 160947 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

انواع ریمل + آموزش ریمل زدن

انواع ریمل + آموزش ریمل زدن عنوان این مطلب از سایت میهن فال است. امیدواریم این مطلب بتواند برای آن دسته از خانمهایی که دغدغه ریمل زدن دارند و دوست دارند به بهترین نحو چشم هایشان را آرایش کنند، مفید باشد. با ما همراه باشید. ریمل برای آرایش چشم و …

انواع ریمل + آموزش ریمل زدن عنوان این مطلب از سایت میهن فال است. امیدواریم این مطلب بتواند برای آن دسته از خانمهایی که دغدغه ریمل زدن دارند و دوست دارند به بهترین نحو چشم هایشان را آرایش کنند، مفید باشد. با ما همراه باشید.

انواع ریمل + آموزش ریمل زدن

ریمل برای آرایش چشم و فردادن مژه ها بسیار پرکاربرد است، و با تکمیل رنگ چشم و سایه ی چشمتان ظاهری برازنده به شما می دهد.ممکن است تصور کنید ریمل تنها به صورت مایع عرضه می شود، ولی ریمل های متفاوتی برای مقاصد مختلف نیز وجود دارند که آسمونی در این بخش به معرفی آن ها می پردازد.

۱- ریمل پودری
ریمل پودری یک تکنیک قدیمی ست که از مدت ها قبل مورد استفاده ی مدل ها و بازیگرها بوده است.کاربرد و فایده اش مانع از مد افتادنش شده است.این مدل بسیار متفاوت از ریمل های خیس و خشک است.
چند قطره آب به آن اضافه می کنید و مژه هایتان را از ریشه تا انتها رنگ آمیزی می کنید. ریمل فورا روی مژه ها می نشیند و چنین به نظر می آید که مژه ی مصنوعی گذاشته اید! برای زمانی که عجله دارید یا به جایی نزدیک می روید خیلی به درد می خورد، ولی برای مراسم های بلند مدت مناسب نیست.

۲- ریمل کرمی
ریمل کرمی برای مژه های زیبا ولی کم پشت مناسب است و مژه ها را بیشتر نشان می دهد. پس اگر مژه های زیبایی دارید با این ریمل می توانید به آن ها حجم، سنگینی و عمق لازم را بدهید. ولی این نوع ریمل به راحتی پخش می شود، به همین دلیل برای استفاده از آن به ابزار خاصی نیاز خواهید داشت.

۳- ریمل مایع
این ریمل ها به راحتی یافت می شوند و بین خانم هایی که مژه های نسبتا فری دارند بسیار رایج است.این ریمل خاصیت تیز کنندگی را افزایش می دهد.بعضی از مدل های این ریمل پخش می شوند ولی مدل های ضد آب آن پخش نخواهند شد.

۴- ریمل اکلیلی
ریمل اکلیلی به هردو شکل پودری و مایع موجود است که می توانند همان طور که گفته شد استفاده شوند. این ریمل را باید به طور مساوی روی مژه ها پخش کنید تا در یک نقطه جمع نشود.
برای زمانی که به مهمانی، کلاب یا دیسکو می روید به راحتی می تواند ظاهری پر زرق و برق و درخشان به شما بدهد. همچنین رنگ های متنوعی از این ریمل وجود دارد.

۵- ریمل جدا کننده ی مژه
این محصول همه کاره، که حجم دهنده و ضخیم کننده است، معمولا به صورت ضد آب عرضه می شود. با توجه به غلظت و بافت آن، این ریمل به طور مساوی روی مژه ها پخش می شود، هر مژه را جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان می دهد و ظاهری خواستنی به شما می دهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، اسلاید بازدید 421 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php