کد خبر : 31221 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۵

انتشار تصویر +18 از مسی در میهمانی رونالدو

مجله پرونتو در آرژانتین عکسی از مسی را روی جلد برده که مربوط به میهمانی رونالدوی برزیلی در لاس وگاس است. میهن فال- مجله پرونتو در آرژانتین چاپ شده و درشماره امروز خود، عکسی جنجالی را از لیونل مسی روی جلد برده که مربوط به میهمانی رونالدوی برزیلی در لاس …

مجله پرونتو در آرژانتین عکسی از مسی را روی جلد برده که مربوط به میهمانی رونالدوی برزیلی در لاس وگاس است.

میهن فال- مجله پرونتو در آرژانتین چاپ شده و درشماره امروز خود، عکسی جنجالی را از لیونل مسی روی جلد برده که مربوط به میهمانی رونالدوی برزیلی در لاس وگاس است.

دراین عکس مسی درکنار یک رقاص دیده می شود که به دلیل مسائل اخلاقی از بازتاب دادن این عکس معذوریم.به نظر می رسد که این عکس مربوط به میهمانی رونالدوی برزیلی در لاس وگاس است و البته دراین تصویر لیونل مسی رویش را به سمت دیگری گرفته و دقیقا نگاهش به سمت دوربین است.

تیتر این مجله این است:« عکسهایی که زندگی خانوادگی لیونل مسی را به خطر انداخته.» و در مورد بحران احتمالی در رابطه لیونل مسی با همسرش آنتونیا روکوزو در پی انتشار این اخبار اشاره کرده است. دراین گزارش به این نکته اشاره شده که این تصاویر ممکن است باعث پایان زندگی مشترک مسی و آنتونیا شود. در گزارش این مجله می خوانیم:« آنتونیا متوجه شد که بعد از برگزاری یک بازی دوستانه در شیکاگو، مسی به شهر گناهان سفر کرده و درکنار یک رقاص بلوند حضور یافته.»

در آن زمان، آنتونیا همراه با پسرش تیاگومسی و سسک فابرگاس و همسر و فرزندش در جزیره ایبیزا مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی بودند و البته بعد از اتمام میهمانی رونالدو در هتل انکور شهر لاس وگاس، لیونل مسی هم به آنها در ایبیزا ملحق شده و چندین روز را در کنار خانواده اش و خانواده های سسک و پینتو سپری کرد.

بعد از آن هم مسی همراه با آنتونیا در مراسم ازدواج چابی ارنانسد حضور یافتند و هیچ نشانه ای از اختلاف میان آنها دیده نمی شد ولی حالا با انتشار این عکس ممکن است اوضاع به نحو دیگری باشد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 392 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php