کد خبر : 168237 تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

اشتباهاتی که زنان در انتخاب لباس مرتکب می شوند

در این مطلب از سایت میهن فال اشتباهاتی که زنان در انتخاب لباس مرتکب می شوند را برای شما د رنظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد.  در ادامه با ما همراه باشید. حتما بارها برای شما نیز پیش آمده که با دیدن لباسی بر تن …

در این مطلب از سایت میهن فال اشتباهاتی که زنان در انتخاب لباس مرتکب می شوند را برای شما د رنظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد.  در ادامه با ما همراه باشید.

اشتباهاتی که زنان در انتخاب لباس مرتکب می شوند

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده که با دیدن لباسی بر تن یک شخص معروف یا یک مدل جهانی، با تعجب می گویید: چطور می شود برای چنین لباس زشتی اینقدر هزینه کرد؟! اگر به من یک میلیون تومان هم بدهند، چنین لباسی را نخواهم پوشید! مساله، دقیقا همین جاست: باید این لباس ها را بر تن دیگران ببینیم تا هرگز به تن نکنیم!
انجمن فراکل، در تحقیقی که انجام داده و بر روی وبلاگ ایبی دلاس منتشر کرده است، به این موضوع می پردازد. طی یک نظرسنجی از ۱۰۰۰ نفر خواسته شده است که نظر خود را در مورد اشتباهاتی که زنان با پیروی از مد در انتخاب لباس های خود مرتکب می شوند را اعلام کنند. به نظر شما این اشتباهات کدام هستند؟!

در فهرست این تحقیق، در مقام اول لباس هایی با طرح های الهام گرفته شده از حیوانات؛ در مقام دوم پیدا بودن لباس های دیگر، در مقام سوم لباس های خیلی چسبان و در مقام چهارم پوشیدن لباس شب در روز قرار دارد. در قعر این جدول، کفش های محبوب دوران کودکی، بستن مو با کش در فرق سر و پوشش سرتاسر جین را می بینیم.
با این وجود لباس سرتاسر جین و کفش های دوران بچگی، به نظر ما جزو لباس های زشت نیستند، حتی برعکس، جزو مدهای زیبای بهارو تابستان ۲۰۱۵ نیز به شمار می آیند.در این بخش آسمونی شما را با این لباس ها که هرگز نباید پوشید آشنا میکنیم

لباس با طراحی حیوانات

اگر یک قسمت از لباس ما برگرفته از طرح و نقش حیوانات باشد، بد نیست، اما لباس سرتاسر مثلا پلنگی واقعا زشت ست. مگر این که قصد ما از پوشیدن این لباس، تنها جلب توجه باشد.

مشخص بودن لباس های دیگر

لباسی که پشت آن باز باشد، زیباست اما در صورتی که لباس های دیگر شما پیدا نشود.

لباس های بسیار چسبان

توجه داشته باشید که بین جذاب بودن و مبتذل بودن تنها یک قدم فاصله است. لباس های خیلی تنگ نه تنها باعث جذاب شدن شما نمی شود بلکه حتی زننده و زشت نیز هست.

پوشیدن پیراهن شب در روز

پوشیدن لباس ها و یا داشتن آرایش هایی که مخصوص میهمانی های شب است، هنگام روز، هنگام پیاده روی یا خرید یا محل کار فقط باعث خنده دار شدن شما می شود!

پوشیدن کت شلوار

پوشیدن کت و شلوار تنها زمانی می تواند مورد توجه قرار گیرد که بحث بر سر بدترین ها باشد!!

کفش های دوران کودکی

قدیمی، تق تقی، بامزه و زنانه همه آن چیزهایی ست که می شود در مورد این کفش ها گفت. ما که عاشق شان هستیم، شما را نمی دانم!

بستن مو با کش در فرق سر یا پف دادن مو

( قابل توجه خانم هایی که همچنان از کلیپس های بزرگ در زیر شال یا روسری خود استفاده می کنند!)
یعنی واقعا هنوز در سال ۲۰۱۵ کسی هست که این کار را انجام دهد؟!

پوشش سر تا پا جین

واقعا به انتخاب سر تا پا جین می شود گفت اشتباه؟! نه! من که فکر نمی کنم!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 397 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php