کد خبر : 269577 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

ارزانترین تور قشم در تابستان 1401!

سفر به بزرگترین جزیره ایران یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین مراکز برای گردشگران داخلی محسوب می‌شود که سالانه تعداد زیادی از مسافرین از این جزیره دیدن می‌کنند. جزیره قشم با وسعت 1500 کیلومتر مربع در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره به نسبت جزیره کیش اقتصادی‌تر است. اما اگر مسافری …

سفر به بزرگترین جزیره ایران یکی از اقتصادی‌ترین و بهترین مراکز برای گردشگران داخلی محسوب می‌شود که سالانه تعداد زیادی از مسافرین از این جزیره دیدن می‌کنند. جزیره قشم با وسعت 1500 کیلومتر مربع در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره به نسبت جزیره کیش اقتصادی‌تر است. اما اگر مسافری هستید که تجربه سفر با تور را تا به حال تجربه کرده‌اید، به راحتی می‌توانید با خرید تور قشم از تهران، از جزیره کیش هم دیدن کنید.

 

ارزانترین تور قشم در تابستان 1401!

چه مدت زمانی مسافرین با تور قشم از تهران در مسیر هستند؟

جزیره قشم یکی از پرترددترین و محبوبترین جزیره‌های استان هرمزگان است که به علت طبیعت منحر به فردی که دارد توانسته توچه بسیاری از مسافرین را به خود جلب کند. اما برخی از مسافرین به علت بازدید از عجایب هفتگانه قشم، این جزیره را انتخاب می‌کنند. اما برخی از مسافرین بنا به دلایلی تورهای هوایی یا زمینی قشم را تهیه می‌کنند. به عنوان مثال:

  • اگر قصد خرید اجناس باکیفیت را داشته باشید، تورهای زمینی با قطار بهترین گزینه به حساب می‌آید. علت این امر را می‌توان به نگه داشتن وسایل خریداری شده در کوپه اشاره کرد. اما مدت زمانی که مسافرین در قطار سپری می‌کنند، حدود 14 – 15 است.
  • تورهای هوایی قشم را معمولا توریست‌هایی انتخاب می‌کنند که قصد دارند بیشتر اوقات سفرشان را در جزیره سپری کنند تا در مسیر. همچنین مدت زمانی که مسافرین در پرواز هستند معمولا از 1:30 الی 2 ساعت است.
  • تورهای قشم زمینی با اتوبوس را اغلب گردشگرانی انتخاب می‌کنند که دوست دارند از مسیر لذت ببرند و طبیعت طول مسیر را مشاهده کنند. مدت زمانی که مسافرین در طی مسیر هستند، حدود 16 – 17 ساعت است.

 

ارزانترین تور قشم در تابستان 1401!

چه زمانی تور قشم از تهران لحظه آخر را خریداری کنیم؟

از آنجا که قشم در مناطق گرم ایران قرار دارد. میانگین دمای هوای این جزیره در طول سال حدود 26 درجه سانتی گراد است. حداقل و حداکثر دمای این جزیره در روز از 18 – 33 درجه سانتی گراد است. مسافرینی که قصد دارند در ماه‌های گرم سال از این جزیره دیدن کنند، تیر ماه بهترین گزینه است. اما اگر از آن دسته مسافرانی هستید که گرمای هوای قشم برایتان غیر قابل تحمل هست، دی و بهمن مناسبترین برای این مسافرین هستند..

 

جغرافیای جزیره قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس

همانوطور که اشاره داشتیم، جزیره قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است که با وسعت حدودا 3 برابر کیش توانسته توجه برخی از مسافرین را به خود جذب کند. اغلب مسافران در تور قشم از تهران از مناطق سوزا، لافت و درگهان دیدن می‌کنند. همچنین این جزیره به علت نزدیک بودن به کیش، بسیاری از مسافرین پس از سپری کردن چندین روز در این جزیره، از نگین خلیج فارس هم دیدن می‌کنند.

 

ارزانترین تور قشم در تابستان 1401!

 

برخی از مسافرین جزیره لاکچری کیش را مقصد و سپس از جزیره قشم هم دیدن می‌کنند. اگر قصد خرید تور کیش را دارید، اما می‌خواهید سفری ارزانتری را تجربه کنید. در این حین تور کیش لحظه آخری می‌تواند بهترین گزینه برای این دسته از مسافرین باشد.

3/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : مجله خبری بازدید 934 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php