کد خبر : 191319 تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

اختلاف “ادل” و “ترامپ”!

  ادل، خواننده مشهور بریتانیایی، به دونالد ترامپ هشدار داده که وی هیچ اجازه‌ای برای استفاده از آهنگ‌هایش در کمپین‌های سیاسی خود ندارد. این اتفاق پس از آن رخ داد که طرفداران ادل از استفاده دونالد ترامپ از آهنگ‌های ادل به عنوان چاشنی تبلیغاتی خود به خشم آمده بودند. ، …

 اختلاف “ادل” و “ترامپ”!

ادل، خواننده مشهور بریتانیایی، به دونالد ترامپ هشدار داده که وی هیچ اجازه‌ای برای استفاده از آهنگ‌هایش در کمپین‌های سیاسی خود ندارد. این اتفاق پس از آن رخ داد که طرفداران ادل از استفاده دونالد ترامپ از آهنگ‌های ادل به عنوان چاشنی تبلیغاتی خود به خشم آمده بودند.

، دونالد ترامپ، که در اکثر نظرسنجی‌های جمهوری خواهان پیشتاز است، به کرات از قطعه «غوطه‌ور در ژرفا» ادل، پیش از حضور در محل برگزاری کمپین‌های خود استفاده کرده است. گفتنی است در این قطعه عبارت «می‌توانستیم صاحب همه چیز باشیم» تکرار می‌شود.

دونالد ترامپ یکی از طرفداران ادل است و در کنسرت سال گذشته این خواننده در نیویورک شرکت کرده بود. او همچنین پس از سخنرانی پیرامون آینده ایالات متحده، از آهنگ ادل که برای فیلم «اسکای فال» ساخته شده بود، استفاده کرد.

طرفداران ادل از استفاده ترامپ از آهنگ‌های خواننده محبوبشان به خشم آمده‌اند. یکی از طرفداران ادل در حساب توییتری خود نوشته که «فکر نکنید که او از ادل اجازه می‌گیرد. خوشبختانه ادل هم اعتراض کرده است.»

اختلاف “ادل” و “ترامپ”!

ادل نسبت به استفاده‌ی بدون اجازه ترامپ از آهنگ‌هایش سکوت خود را شکست

یکی دیگر از کاربران  نیز نوشت: «نــــه!! ادل دیگر چرا!! آیا ترامپ باید آن را هم به گند بکشد؟!» کاربری دیگر نیز نوشت: «فکر می‌کنم که ادل هم به اندازه ما رنجیده است. آرزو می‌کنم که ترامپ در همان ژرف [اشاره به آهنگ مورد علاقه ترامپ از ادل] غرق شود.» البته برخی دیگر از کاربران توییتری در مورد اینکه آیا ادل در این مورد پول گرفته است، گمانه زنی کردند.

ادل اما به تازگی سکوت خود را شکسته و نسبت به استفاده غیرقانونی ترامپ از آهنگ‌هایش از او انتقاد کرده است. سخنگوی ادل در مصاحبه با ایندیپندنت گفت: «ادل به هیچ کس اجازه نداده که از آهنگ‌هایش در کمپین‌های سیاسی استفاده کند.»

مایک هاکبی از رقبای ترامپ نیز تلاش داشته تا از محبوبیت ادل در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کند. او پوستر آهنگ سلام (Hello) ادل را بر روی حساب توییتری و یوتیوبی خود منتشر کرد. ادل تاکنون تلاش کرده تا از مناظرات سیاسی دوری کند.

ترامپ پیشتر از آهنگ‌‎های استیون تایلر نیز استفاده کرده بود که وکیل او در مورد استفاده‌ی بدون اجازه به ترامپ هشدار داده بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 403 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php