کد خبر : 56399 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

احمدرضا عابدزاده عزادار شد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. به گزارش میهن فال به نقل از مهر: جبار عابدزاده پدر احمدرضا عابدزاده کاپیتان پرافتخار پرسپولیس و تیم ملی ایران عصر روز یکشنبه و به هنگام عمل جراحی قلب دار فانی را …

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

احمدرضا عابدزاده عزادار شد

به گزارش میهن فال به نقل از مهر: جبار عابدزاده پدر احمدرضا عابدزاده کاپیتان پرافتخار پرسپولیس و تیم ملی ایران عصر روز یکشنبه و به هنگام عمل جراحی قلب دار فانی را در سن 72 سالگی وداع گفت.

احمدرضا عابدزاده که در لس آنجلس به سر می برد شب گذشته از طریق همسرش از این ضایعه ناگوار باخبر شد و تلاش دارد در اولین فرصت به ایران سفر کند تا در مراسم تدفین پدرش حضور داشته باشد. همچنین امیر عابدزاده دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس نیز یکشنبه شب راهی اصفهان شد تا در مراسم تدفین و تشییع حضور یابد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی مصیبت وارده را به احمدرضا و امیر عابدزاده تسلیت گفت. رویانیان در این پیام علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت کرده و همچنین این مصیبت وارده را به نیابت از هواداران پرسپولیس به احمدرضا و امیر عابدزاده که محبوبیت خاصی نزد هواداران دارند تسلیت گفت.

رویانیان قصد دارد در مراسم ترحیم پدر عابدزاده در اصفهان حضور یابد.

منبع: مهر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 374 بار
دیدگاهتان را بنویسید

پریناز در تاریخ 18 آذر 1392 گفته : پاسخ دهید

آقای عابدزاده تسلیت

css.php