کد خبر : 12556 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۴:۳۵

احسان حدادی: به آمریکا می‌روم !

احسان حدادی در حالی امشب به آمریکا می‌رود که شورای برون مرزی با این سفر او مخالفت کرده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که چند ماهی را در آمریکا مشغول تمرین و پیگیری عقد قرارداد با یک مربی جدید بود، …

احسان حدادی: به آمریکا می‌روم !احسان حدادی در حالی امشب به آمریکا می‌رود که شورای برون مرزی با این سفر او مخالفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که چند ماهی را در آمریکا مشغول تمرین و پیگیری عقد قرارداد با یک مربی جدید بود، بار دیگر قرار است امشب به آمریکا بازگردد.

این در حالی است که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با این سفر مخالفت کرده و در صورتی که او بخواهد امشب به آمریکا برود، باید همه هزینه‌های سفرش را خودش تقبل کند. این موضوعی است که حسابی بهترین دوومیدانی کار تاریخ ورزش ایران را کلافه کرده است.

یکی از سه پرتابگر برتر دیسک دنیا در چند سال اخیر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک توقع حمایت دارم. اکنون که مربی ندارم و خودم بر اساس پیگیری‌های مختلف توانسته‌ام شرایط مناسبی برای تمرین ایجاد کنم، چرا ارگان‌هایی که باید حامی قهرمانان باشد این طور با من رفتار می‌کنند. من نمی‌خواهم در ناراحتی حرف‌های تندی بزنم، اما به نظر من این رفتار چندان درست نیست. من اکنون برای سفر به آمریکا نزدیک به ۱۶ میلیون تومان تنها پول بلیت داده‌ام. مگر درآمد من چقدر بوده است که بخواهم همه هزینه‌ها را خودم بکنم؟

وی ادامه داد: من اکنون بسیار ناراحتم. با افشین داوری به عنوان رییس فدراسیون که صحبت می‌کنم می‌گوید همه چیز درست می‌شود. او به من می‌گوید که باید کمی صبر کنم، اما در این شرایط که خودم را برای رقابت‌های مهم سال آینده آماده کنم، چگونه باید صبر کنم؟ به من انتقال داده‌اند که برای مربی و ماساژورم تنها می‌توانند ماهی پنج هزار دلار پرداخت کنند. کدام مربی و ماساژور با ماهی پنج هزار دلار با من کار می‌کند؟ من می‌خواستم برای تمرین به آفریقای جنوبی بروم، اما مربی نداشتم که آنجا بروم. همه قهرمانان بزرگ دنیا با مربیانشان به کمپ آفریقای جنوبی می‌آیند اما من با یک مربی در آمریکا صحبت کرده‌ام که می‌خواهم با او کار کنم. آن هم این طور مسئولان دارند از من حمایت می‌کنند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک با تاکید بر این که باید یک تصمیم اصولی برای خودم بگیرم، ادامه داد: مردم از من توقع دارند. وقتی من را در خیابان می‌بینند همه از شرایطم می‌پرسند. هر کس به من می‌رسد می‌گوید احسان امسال برای طلا می‌روی. همه از من طلا می‌خواهند، همه می‌گویند طلا، طلا، طلا. اما واقعا با این شرایط چگونه باید به قهرمانی جهان برسم؟ می‌گویند باید در هزینه‌هایمان صرفه جویی کنیم، من هم به این حرف احترام می‌گذارم اما واقعا این طریقه صرفه جویی است؟ آیا کمک نکردن به یک قهرمان مصداق صرفه جویی است؟

احسان حدادی در پایان گفت: من باید یک تصمیم خوب برای ادامه فعالیت‌های قهرمانی‌ام بگیرم. به هر حال نمی‌توانم شرایط را این گونه پیش ببرم. حالا امیدوارم که آقایان داوری و افشارزاده و همچنین مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان بنشینند و در مورد من به یک جمع‌بندی مشترک برسند. امیدوارم مشکلات حل شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 419 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php