کد خبر : 66291 تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

ابتکاری جالب برای حذف ابتکار /طنز

رضا ساکی در ستون طنز ایسنا نوشت: امسال سال بحران محیط‌ زیست است. حالا دیگر نه فقط تهران، که بسیاری از شهرهای بزرگ کشور درگیر مسأله آلودگی هوا هستند و این آلودگی زیست‌محیطی جان همه را تهدید می‌کند؛ هم مایی که زنده‌ایم و هم آن‌هایی که در راهند. به‌تازگی مشاور …

رضا ساکی در ستون طنز ایسنا نوشت: امسال سال بحران محیط‌ زیست است. حالا دیگر نه فقط تهران، که بسیاری از شهرهای بزرگ کشور درگیر مسأله آلودگی هوا هستند و این آلودگی زیست‌محیطی جان همه را تهدید می‌کند؛ هم مایی که زنده‌ایم و هم آن‌هایی که در راهند.

به‌تازگی مشاور ارشد سازمان جهانی بهداشت گفته است که در شیر مادران اصفهانی سرب و کادمیوم، آرسنیک و جیوه وجود دارد.

خبر را که خواندم، گفتم پس شیر مادران تهرانی چیزی جز اسیدسولفوریک نیست. من خودم شیر مادر خورده‌ام و مادرم همیشه نه به منت، بلکه از محبت می‌گوید: با تمام ضعف جسمانی به تو شیر خشک ندادم تا در آینده سالم باشی.

راست هم می‌گوید، تأثیر شیر مادر بر سلامت کودک و همچنین آتیه او ثابت شده است، ولی مادرانی که الآن بچه کوچک دارند، احتمالا در آینده به بچه‌های‌شان می‌گویند: عزیزم من تو را با شیرخشک بزرگ کردم و آن همه جیوه و ارسینک و سرب را توی حلقت نریختم.

پسرخاله‌ات را ببین خل‌وچل شده، او شیر خاله‌ات را خورد. اگر به تو هم شیر مادر می‌دادیم، همین‌طوری می‌شدی.

حالا که بحث زیست‌محیطی است، بد نیست بدانید که طرحی در مجلس است که بنا بر آن طرح قرار است سازمان محیط‌ زیست در سازمان جنگل‌ها ادغام بشود. بله، اشتباه نمی‌کنم، سازمان محیط زیست در سازمان جنگل‌ها ادغام می‌شود.

البته من هم با شما موافقم که اگر ادغامی این‌چنینی بخواهد صورت بگیرد، این سازمان جنگل‌هاست که باید در سازمان محیط‌ زیست ادغام بشود، اما چه کنیم که طرح می‌خواهد این معاونت مهم رییس‌جمهوری را در یک معاونت وزارت جهاد کشاورزی ادغام کند.

لابد می‌پرسید چرا؟ مگر کسی با ابتکار موجود در این معاونت مشکل دارد؟ چرایش را با یک مثال تاریخی خدمت‌تان عرض می‌کنم، باشد که زیرکان و باریک‌اندیشان را به کار آید: پرسش: تشکیل وزارت‌خانه ورزش‌وجوانان از سوی برخی نمایندگان مجلس هشتم نوعی انتقام‌گیری از محمود احمدی‌نژاد بود.

این را می‌پذیرید؟علیرضا دهقان نماینده مردم ایذه و باغملک: در بحث جوانان قطعا یک انتقام‌گیری از رییس‌جمهور وقت بود، اما در بحث ورزش وا… که ما هدف‌مان به‌روز کردن این بخش بود!

باقی بقای‌تان!

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سرگرمی بازدید 385 بار
دیدگاهتان را بنویسید

آیناز در تاریخ 7 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

واقعا مسخره بود

عاطفه در تاریخ 7 بهمن 1392 گفته : پاسخ دهید

خیلی مسخره بود…………!خوشمان نیامد

css.php