کد خبر : 171325 تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle

فصل پاییز رسیده و بیشتر خانمها و اقایان دغدغه دارند که در این فصل رنگارنگ لباس هایی زیبا و ست بپوشند. ما در این مطلب از سایت میهن فال آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle  را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار …

فصل پاییز رسیده و بیشتر خانمها و اقایان دغدغه دارند که در این فصل رنگارنگ لباس هایی زیبا و ست بپوشند. ما در این مطلب از سایت میهن فال آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle  را برای شما در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

ست کردن لباس پاییزی با شلوار گشاد

اگر شما می خواهید در پاییز امسال یک شلوار گشاد با فاق بلند به تن کنید بهتر است آن را با یک تی شرت ساده و یک نیم بوت ساده پاشنه بلند ست کنید. برای انتخاب کت، همانطور که در تصویر می بینید، یک کت چرم کوتاه از یک کت پارچه ای بلند مناسب تر است.

آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle

یک ست پاییزی زیبا با یک پیراهن یقه اسکی بلند

اگر می خواهید در پاییز پیراهن بپوشید بهترین انتخاب برای شما یک پیراهن مشکی ساده یقه اسکی با آستین بلند است که از قسمت کمر کمی هم گشاد می شود. این پیراهن را با یک نیم بوت و کیف چرم مات زرشکی ست کنید. برای کامل تر کردن تیپ تان بهتر است یک دستبند پهن نقره ای انتخاب کنید.

آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle

یک بارانی چهارخانه برای پاییز بپوشید

اگر شما طرفدار پارچه های چهارخانه هستید یک بارانی چهارخانه یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. برای ست کردن با این بارانی از کفش آبی کاربنی چرم مات و یک کیف دستی کوچک به جای کیف دستی بزرگ استفاده کنید.

آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle

بلوز و شلوار ساده برای پاییز یکی از بهترین انتخاب هاست

اگر شما یکی از طرفداران همیشگی بلوز و شلوار ساده هستید می توانید برای پاییز امسال یک شلوار پارچه ای مشکی را با یک بلوز سفید گشاد ست کنید. برای کفش هم یک جفت کفش بندی پلنگی ساق دار انتخاب کنید. ارگ می خواهید همراه با این تیپ تان آرایش هم داشته باشید از رژ لب قرمز به جای صورتی استفاده کنید تا چهره تان زیبایی بیشتری داشته باشد.

آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle

پوشیدن بلوز و دامن در پاییز

بسیاری از خانم ها علاقه بسیاری به پوشیدن بلوز و دامن دارند و ترجیح می دهند در پاییز هم بلوز و دامن بپوشند. برای این کار یک بلوز آستین بلند یقه اسکی با یک دامن که قد آن تا روز زانوهای تان است انتخاب کنبد. به جای کفش اسپرت از یک چکمه چرمی پاشنه بلند که ارتفاع ساق آن تا زانوی تان است استفاده کنید.

آموزش ست کردن لباس پاییزی به پیشنهاد مجله Elle

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : ست لباس ، لباس و مد بازدید 421 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php