کد خبر : 201146 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶ عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که در بخش آرایش این سایت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که امیدواریم بپسندید. در ادامه همراه ما باشید. آرایش چشم شاید یکی ازچالش برانگیزترین بخش‌های آرایش برای خانم‌ها باشد و برخی برای …

آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶ عنوان این مطلب از سایت میهن فال است که در بخش آرایش این سایت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که امیدواریم بپسندید. در ادامه همراه ما باشید.

آرایش چشم شاید یکی ازچالش برانگیزترین بخش‌های آرایش برای خانم‌ها باشد و برخی برای این منظورهزینه‌های گزافی نیزمی‌پردازند. یکی ازبخش‌های مهم آرایش چشم، ترکیب‌ کردن سایه است تا حدی که بی‌نقص وطبیعی جلوه کند.  یکی ازانواع آرایش چشم که دربین خانم‌ها طرفداران زیادی هم دارد، آرایش چشم دودی است که یا با سایه چشم و یا با سرمه می توان به آن دست یافت، ولی در عین حال که می‌تواند بسیار جذاب و فریبنده باشد، اگر اندکی اشتباه کنید، نتیجه کاملا برعکس وناخوشایندی خواهد داشت. به همین منظوربهتراست پیش ازشروع آرایش چشم دودی، نکات زیررا درخاطرداشته باشید.

آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

آماده سازی چشم‌ها پیش ازآرایش چشم دودی

آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

پیش اززدن سایه ویا سرمه، باید وضعیت چشم‌های‌تان را بررسی کنید. دقت کنید که آیا چشمان‌تان نیازبه کانسیلردارد یا خیر.اگردچار پف زیرچشم و یا سیاهی زیرچشم هستید، آنها را بپوشانید ورنگ ناحیه چشم را تا حد ممکن به رنگ پوست صورت خود نزدیک کنید.

مرحله دوم: خط چشم

 آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

مرحله بعدی کشیدن خط است. با استفاده ازمداد چشم خطی روی خط مژه بالا و پایین پلک بکشید، سپس ازخط چشم مایع استفاده کنید. اگرچشم‌های کوچکی دارید، خط خود را ازمرکز پایین چشم‌های‌تان شروع کنید واگرچشم‌های درشتی دارید می‌توانید ازگوشه تا گوشه خط را بکشید. برای کشیدن خط دقیق روی خط مژه می‌توانید ازترفند نقطه‌ای استفاده کنید. نقطه‌ها را گذاشته و سپس خط را به نقطه‌ها وصل کنید.

مرحله سوم: لبه‌ها را محو کرده وسایه بزنید

 آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

درمرحله بعدی مقداری سایه به برس زده و روی خط مدادی بکشید تا یک دست و ملایم جلوه کند. سپس یک سایه تیره انتخاب کرده و با نوک قلم اسفنجی و یا قلم پخش کننده سایه بزنید. می‌توانید ازانگشتان‌تان نیزاستفاده کنید.

مرحله چهارم: سایه روشن‌تر

 آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

یک سایه روشن‌تررا روی سایه تیره‌ترزده وآنقدرترکیب کنید که نتوان نقطه جدا‌بودن دورنگ را تشخیص داد. به‌خصوص هرچه به ناحیه بالاترپلک می‌رسد، رنگ کمرنگ‌ترجلوه کند.

مرحله پنجم: اتمام آرایش چشم

 آموزش تصویری آرایش چشم دودی ۲۰۱۶

با استفاده ازیک قلم پرپشت می‌توانید سایه‌های اضافی که ممکن است به اطراف پراکنده شده باشد پاک کنید و درانتها با یک ریمل خوب آرایش را کاملا کنید. اگرمی‌خواهید آرایش چشم دودی شما برجسته‌تردیده شود، می‌توانید دو یا سه لایه ریمل بیشتربزنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 687 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php