کد خبر : 198287 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

آموزش آرایش لبها به روش ساده و شیک

آموزش آرایش لبها به روش ساده و شیک را برای خانمهایی که دوست دارند بدون عمل جراحی لبهایشان زیبا باشد در نظر گرفته ایم که امیدواریم از این اموزش راضی باشید. لب هایتان را نمناک کنید. هر چقدر لب ها تر و نم دار باشند جلوه درشت تری خواهند داشت. …

آموزش آرایش لبها به روش ساده و شیک را برای خانمهایی که دوست دارند بدون عمل جراحی لبهایشان زیبا باشد در نظر گرفته ایم که امیدواریم از این اموزش راضی باشید.

آموزش آرایش لبها به روش ساده و شیک

لب هایتان را نمناک کنید. هر چقدر لب ها تر و نم دار باشند جلوه درشت تری خواهند داشت.

مدادی با رنگ روشن مثلا سفید و یا کرم روشن بردارید و در وسط لب هایتان بکشید. قسمت کمانی بالای لب را کاملا با این مداد روشن کنید.می توانید انگشت سبابه را در وسط لب هایتان بگذارید درست همین قسمت لب باید رنگ روشن بخورد.

مطمئن شوید که قسمت کمان بالای لبتان در وسط و قسمت پایین لبتان کاملا از این سایه روشن پوشیده شده است. به هیچ وجه پایین تر از محدوده لبتان حرکت نکنید و روی پوشت صورت این خط را نکشید.

حالا خط لبی که می خواهید استفاده کنید و ترجیحا زیاد تیره نیست را بردارید و خط لبتان را کامل بکشید.خط لب را ترجیحا به سمت داخل لب بکشید وخارج آن نروید.

به آرامی با دستتان خط لب را به داخل بکشید و با رنگ روشنی که قبلا در وسط لبهایتان کشیده بودید مخلوط کنید تا خط های اضافه از بین برود و رنگ ها یکدست شوند.

حالا رژ لبتان را بکشید. فقط رژ لبتان می بایست بسیار روشن و براق باشد می توانید از برق لب هم استفاده کنید. هر چقدر رنگ رژ لبتان شفاف و کم رنگ تر باشد برجستگی وسط لبهایتان نمایان تر و در نتیجه لبهایتان درشت تر دیده می شوند.

-وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب میکشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.

-برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براقاست.

-هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد میکنیم و داخل خط را با رژ لب پرمیکنیم که لبها پرتر به نظر آیند.

-در فرم دهانی که گوشه های افتاده دارد میتوان خط لب را رو به بالا کشید و فرم دهان را اصلاح کرد.

-دهان و لبهای کوچک را میتوان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.

-با استفاده از مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را میکشیم که از گوشه لب شروع و به طرف وسط ادامه می یابد سپس لب پایین را میکشیم. رنگ مداد لب را کمی تیره تر از رنگ خود رژ انتخاب کنید.

-بعد از تعیین رنگ مناسب، رژ لب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پایین میزنیم. توجه داشته یاشید که با آرایش ترمیمی درست میتوان فرم لبها را به صورت دلخواه نشان داد

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش بازدید 546 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php