کد خبر : 165440 تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

آرایش کردن یک هنر است و نکات مهمی دارد که باید رعایت شوند. در این مطلب از سایت میهن فال آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت را در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید. شما هرگز نمی …

آرایش کردن یک هنر است و نکات مهمی دارد که باید رعایت شوند. در این مطلب از سایت میهن فال آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت را در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان همراه قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

شما هرگز نمی توانید با کپی کردن آرایش دیگران روی صورت خود زیبا شوید،  زیرا شکل صورت ها با هم متفاوت است و ممکن است شما صورت بیضی شکل داشته و به اشتباه آرایش شخصی را که صورت دایره ای شکل دارد را روی صورت خود انجام دهید ولی اصلا زیبا نشوید .

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

صورت های لوزی ( الماس ) شکل :

 

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

مهم ترین اصل آرایشی برای این صورت ها توجه کردن به مرکز صورت می باشد به طوری که باید روی پیشانی ، پل بینی و مرکز چانه ی خود را با کرم پودر روشن برجسته کنید و قسمت های دیگر صورت خود را تیره تر کنید.

صورت های مربع یا قلب شکل :

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

این صورت ها دارای یک فک تیز می باشند بنابراین شما باید پیشانی و روی بینی خود را روشن و برجسته کنید و قسمت های زیرآرواره ها تا چانه ی خود را تیره کنید ، همچنین از رژ لب براق استفاده کنید و لب های خود را برجسته کنید.

صورت های گرد :

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

برای صورت های گرد حتما سعی کنید طول صورت خود را بیشتر از عرض آن نشان دهید بنابراین پیشانی ، پل بینی و چانه ی خود را روشن تر و برجسته کنید و البته رژ گونه ی سرخ رنگی استفاده نمایید.

صورت های بیضی شکل :

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

برای این شکل از صورت ها که بسیار رایج نیز می باشد شما باید دوطرف بینی خود را تیره کرده و سایه انداخته باشید و از یک آرایش چشم تیره استفاده کنید و لب های خود را برجسته و براق کنید و حتما گونه های خود را سرخ و براق کنید تا برجسته تر به نظر برسند.

صورت های مستطیل شکل :

آموزش آرایش برای شکل های مختلف صورت

برای آرایش این صورت ها پل بینی خود را تیره کنید و دو طرف بینی را روشن کنید و ابروهایتان را قوس دار بردارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، آموزش ، اسلاید بازدید 685 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php